نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

دنباله‌های فیلم Mad Max: Fury Road ساخته خواهند شد

جرج میلر در مصاحبه جدید خود گفت که دنباله‌های فیلم Mad Max: Fury Road همچنان قرار است ساخته شوند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله‌های فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم) ممکن است در نهایت ساخته شوند. در مصاحبه با IndieWire، جرج میلر، کارگردان مجموعه فیلم Mad Max (مد مکس)، گفت که با وجود اختلافات حقوقی با شرکت برادران وارنر، دنباله‌ها و اسپین‌آف این فیلم همچنان قرار است ساخته شود. زمانی که از او در مورد وضعیت دنباله‌های مد مکس سوال پرسیده شد، میلر در جواب گفت:

دو داستان برای مد مکس و یک داستان برای فیوروسا وجود دارد. ما هنوز در حال حل مشکلات حقوقی و دیگر مسائل با برادران وارنر هستیم و این به‌نظرم بسیار روشن است که این فیلم‌ها ساخته خواهند شد.

George Miller

در سال ۲۰۱۷ ساخت دنباله فیلم Mad Max: Fury Road  به‌همراه قسمت فرعی آن به‌خاطر شکایت جرج میلر از برادران وارنر و شکایت برادران وارنر از میلر، متوقف شد و به‌نظر می‌رسد که این شکایت همچنان ادامه دارد، اما شواهدی از پیشرفت در حل این مشکلات و اختلافات دیده می‌شود و شاید میلر در نهایت توانست حقوق ساخت فیلم Mad Max را از برادران وارنر باز پس بگیرد و حتی احتمال همکاری دوباره آن‌ها وجود دارد. همچنین میلر در مصاحبه خود از وجود دو دنباله برای فیلم Mad Max: Fury Road و یک قسمت اسپین‌آف خبر داده که پیش از این تصور می‌شد میلر به دنبال ساخت یک دنباله و یک قسمت اسپین‌آف است.

فیلم Mad Max: The Wasteland (مکس دیوانه: وستلند) دنباله فیلم اصلی است که تام هاردی برای بازی در نقش مکس دیوانه باز خواهد گشت. همچنین تمرکز اسپین‌آف فیلم Mad Max: Fury Road قرار است روی گذشته شخصیت ایمپریتر فیوروسا با بازی شارلیز ترون، باشد. فیلم Mad Max: Fury Road در سال ۲۰۱۵ به‌روی پرده‌های سینما رفت و با تحسین منتقدان مواجه شد. این فیلم حدود ۳۷۸.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که بودجه ساخت آن ۱۵۰ میلیون دلار اعلام شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده