نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

حضور بندیکت کامبربچ و کلر فوی در فیلم Louis Wain تایید شد

بندیکت کامبربچ، بازیگر فیلم Avengers: Endgame و کلر فوی، بازیگر فیلم The Girl in the Spider's Web، در فیلم زندگینامه‌ای «لوییس وین»، نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند.

بندیکت کامبربچ، بازیگر فیلم‌های Avengers: Endgame (اونجر: پایان بازی) و فیلم The Imitation Game (بازی تقلید) و کلر فوی، بازیگر فیلم The Girl in the Spider's Web (دختری در تار عنکبوت)، در فیلم زندگینامه‌ای شخصیت «لوییس وین»، نقش‌های اصلی را ایفا خواهند کرد؛ کارگردانی این فیلم را ویل شارپ، کارگردان انگلیسی و نامزد دریافت جایزه بفتا، بر عهده خواهد داشت. سیمون استفنسون و ویل شارپ، به‌طور مشترک نگارش فیلمنامه این پروژه را بر عهده خواهند داشت. گای هیلی، آدام آکلند، اد و لیا کلارک، تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. مراحل فیلم‌برداری فیلم Louis Wain (لوییس وین)، در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ماه)، آغاز خواهد شد.

بندیکت کامبربچ در این فیلم نقش شخصیت لوییس وین را ایفا خواهد؛ لوییس وین فردی برجسته در عالم هنر است که تحت تأثیر عقایدش که عشق به‌زندگی و همچنین عشق‌ورزی به‌معشوقه‌اش، امیلی (با نقش‌آفرینی کلر فوی)، آثار هنری خود را خلق کرد. وین در سن ۲۳ سالگی با معلم خواهرش، امیلی ریچاردسون، ازدواج می‌کند که ۱۰ سال از خودش بزرگتر بوده است؛ ازدواجی که هیچ‌گاه مورد تأیید دیگران قرار نمی‌گیرد و وین مجبور می‌شود به‌همراه همسرش به شمال شهر لندن برود. بعد از آن هم امیلی به‌سرطان مبتلا می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد. گربهٔ امیلی در طول دوران بیماری‌اش، همدم همیشگی وی بود و گویا وین از همین موضوع در کارهای خود الهام گرفته است.

Benedict

لوییس وین هنرمند انگلیسی، بین سال‌های ۱۹۳۹-۱۸۳۰ زندگی می‌کرد وبه‌خاطر نقاشی‌های شاخص و متفاوتش از گربه‌ها و قهرمانان الهام‌بخشی که از سد مشکلات زندگی‌شان عبور می‌کردند، شناخته شده بود. وین برخلاف شهرت خود، مشکلات مالی شدیدی در سراسر زندگی‌ خود داشت. او حامی مالی مادر و خواهرانش بود و گاهی نقاشی‌هایش را بدون هیچ‌گونه حق‌و‌حقوقی می‌فروخت.

بندیکت کامبربچ در رابطه با ایفای نقش لوییس وین، چنین گفت:

از حضور در نقش شخصیت بسیار شجاع، با روحی لطیف همچون لوییس وین و از اینکه چنین فیلم خاصی در حال ساخت است، بسیار هیجان‌زده‌ام. کارهای ویل شارپ را از زمان سریال Flowers (گل‌ها) تحسین و دنبال کرده‌ام و از همان زمانی‌که وی را ملاقات کردم، فهمیدم که وی بهترین انتخاب برای به‌تصویر کشیدن زندگی الهام‌بخش و ادیسه‌وار لوییس وین است. من و ویل می‌خواهیم فیلمی روحیه‌بخش و شاد و داستانی متفاوت و به‌فکر وادارکننده، خلاق و مملو از عشق را به‌تصویر بکشیم.

استودیو Studiocanal این فیلم را در انگلیس، فرانسه، آلمان، استرالیا اکران می‌کند و آمازون مسئول اکران آن در ایالت متحده است.

لوییس وین هنرمند انگلیسی، بین سال‌های ۱۹۳۹-۱۸۳۰ زندگی می‌کرد وبه‌خاطر نقاشی‌های شاخص و متفاوتش از گربه‌ها و قهرمانان الهام‌بخشی که از سد مشکلات زندگی‌شان عبور می‌کردند، شناخته شده بود

بندیکت کامبربچ به‌همراه الیزابت ماس، بازیگر سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) در فیلم اقتباسی The Power of the Dog (قدرت سگ) سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) نیز حضور دارد. کارگردانی این فیلم را الیزابت جین کمپیون، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده نیوزیلندی بر عهده دارد که از آخرین ساختهٔ سینمایی بلند وی حدود یک دهه می‌گذرد. فیلم The Power of the Dog در سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد و همچنین این فیلم در برخی سینماهای دو کشور استرالیا و نیوزیلند روی پرده خواهد رفت. آخرین نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ نیز در فیلم Avengers: Endgame بود که این فیلم به‌تازگی توانست از فیلم Avatar (آواتار) در زمینه فروش عبور کند.

آخرین نقش‌آفرینی کلر فوی نیز در The Girl in the Spider's Web شرکت کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) بوده که به‌دست فده آلوارز، کارگردان فیلم Evil Dead (مرده شریر)، فیلم Don’t Breathe (نفس نکش) و سریال From Dusk till Dawn (از غروب تا سحر) ساخته شد و با استقبال چندانی از سوی منتقدان همراه نبود و با بودجهٔ ۴۳ میلیون دلاری، فروش بسیار ضعیف ۳۵ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده