نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

سازنده سریال Peaky Blinders از ساخت فصل‌های بیشتر خبر داد

استیون نایت، سازنده سریال Peaky Blinders، از برنامه‌اش برای ساخت فصل‌های بیشتر و بازگشت تمرکز سریال به شهر بیرمنگام خبر داد.

هنوز تاریخی برای شروع پخش فصل پنجم سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) تایید و اعلام نشده است. همچنین هنوز مشخص نیست که اتفاقات این سریال قرار است در این فصل به پایان برسد یا داستان تامی شلبی و خانواده‌اش برای چند فصل دیگر ادامه خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازنده سریال پیکی بلایندرز از برنامه‌اش برای آینده این سریال می‌گوید. به‌تازگی قسمت اول فصل پنجم سریال Peaky Blinders برای گروهی از منتقدین نمایش داده شده که در حاشیه فرش قرمز آن، ددلاین با استیون نایت، شورانر این سریال مصاحبه‌ای را نیز انجام داده است. نایت که هیجان زده بود گفت که بخش زیادی از فصل آینده سریال Peaky Blinders قرار است در خانه شلبی‌ها یعنی شهر بیرمنگام فیلمبرداری شود. نایت اضافه کرد:

ما ساخت دو فصل دیگر از سریال را در برنامه خود داریم و ما Peaky Blinders را به خانه می‌آوریم.

Peaky Blinders

سال گذشته نیز نایت از احتمال ساخت فصل ششم و هفتم سریال Peaky Blinders خبر داده بود، اما تا به امروز شبکه BBC (بی بی سی) یا تهیه کنندگان این سریال تمدید سریال پیکی بلایندرز برای فصل جدید را تایید و اعلام نکرده‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد که این سریال برنده جایزه بفتا قرار است برای فصل جدید تمدید شود و احتمالا استیون نایت کار روی فیلمنامه آن را نیز آغاز کرده است. اتفاقات فصل پنجم سریال Peaky Blinders در سال ۱۹۲۹ و همزمان با بحران مالی جریان دارد. زمانی که تامی شلبی با یک سیاستمدار با کاریزمای بالا و با یک دیدگاه جسورانه برای بریتانیا آشنا می‌شود، او متوجه می‌شود که پاسخ به این سیاستمدار نه تنها روی آینده او و خانواده‌اش بلکه روی آینده کل ملتش تاثیر می‌گذارد.

سیلین کیلین، هلن مک کوری، سوفی راندل، پاول اندرسون، ایمی فیون ادواردز، فین کول، ناتاشا اوکیف، کیت فیلیپس، آیدان گیلن، شارلی مورفی، جک راون، ند دنی، کینگزلی بن-ادیر، هری کرتون، پکی لی، ایان پک، بنجامین زفانایا، آنیا تیلور جوی، سم کلفلین، برایان گلیسون، نیل مسکل، کیت دیکی، کاسمو جارویس، امت جی. اسکنلن، الیوت کووان، شارلین مک‌کنا، اندرو کوجی و داریل مک‌کارمک، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Peaky Blinders حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده