نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵

اولین بازیگر سریال ارباب حلقه ها مشخص شد

سرانجام شبکه آمازون روند استخدام بازیگر برای سریال ارباب حلقه‌ها را آغاز و اولین بازیگر این سریال را نیز انتخاب کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) انتخاب شده است. ورایتی از چندین منبع مختلف و معتبر نزدیک به پروژه با خبر شده که شبکه آمازون در حال مذاکره با مارکلا کاونا برای بازی در این سریال حماسی و فانتزی است. اطلاعات زیادی از نقش کاونا در سریال بدون نام ارباب حلقه‌ها منتشر نشده، اما برخی از منابع می‌گویند که او قرار است نقش شخصیتی به‌نام تایرا را در این سریال بازی کند. کاونا بیشتر برای بازی در سریال Romper Stomper و سریال The Cry شناخته می‌شود و او همچنین پیش از این در سریال Picnic at Hanging Rock با شبکه آمازون همکاری کرده بود و کاونا اخیرا در فیلم My First Summer نیز به ایفای نقش پرداخته است. 

برایان کاگمن، جان دی. پین، پاتریک مک‌ کی و جنیفر هاتچیسون، وظیفه نوشتن فیلمنامه و احتمالا ساخت سریال The Lord of the Rings را بر عهده دارند و همچنین مدتی پیش اعلام شد که خوان آنتونیو بایونا، کارگردان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) و فیلم A Monster Calls (هیولایی فرا می‌خواند)، وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال ارباب حلقه‌ها را بر عهده گرفته و همچنین او به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. بایونا پیش از این وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال Penny Dreadful (پنی دردفول) را نیز بر عهده داشته است. 

ماه اسفند گذشته اطلاعات جدیدی از سریال ارباب حلقه ها منتشر شد که طبق آن، به نظر می‌رسد که اتفاقات سریال The Lord of the Rings قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد که بایونا نیز به دوره زمانی اتفاقات این سریال نیز اشاره کرده بود. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله زمان شروع ساخت و انتشار سریال ارباب حلقه‌ها در دسترس نیست، اما می‌توان انتظار داشت که با سرعت بخشیدن به روند استخدام بازیگران سریال، به‌زودی شاهد شروع مراحل فیلمبرداری و تولید سریال The Lord of the Rings باشیم.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده