نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

اولین تصویر مفهومی فیلم The Eternals گروه Celestials را نشان می‌دهد

به تازگی اولین تصویر مفهومی فیلم The Eternals منتشر شده است که در این تصویر شاهد حضور گروه Celestials هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر مفهومی فیلم The Eternals (اترنالز) منتشر شده است. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، مارول استودیو اولین تصویر مفهومی این فیلم ابرقهرمانی را منتشر کرده که در این تصویر شاهد یک نمای کلی از اعضای سلستيالز (Celestials) هستیم که این شخصیت‌ها توسط جک کربی خلق شده‌اند. این اعضا در واقع گروه اترنالز و Deviants را خلق کرده‌اند که مانند دنیای کامیک، اندازه آن‌ها در تصویر بسیار بزرگ است و همچنین شکلی ربات مانند دارند و به‌نظر می‌رسد که این تصویر میلیون‌ها سال قبل را نشان می‌دهد که هنوز هیچ تمدنی به‌وجود نیامده بوده است. با این حال، اطلاعاتی از صداپیشگان یا بازیگران احتمالی اعضای Celestials منتشر نشده و قابل انتظار است در زمان شروع فیلمبرداری و تولید فیلم اطلاعات بیشتری منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Eternals

The Eternals

The Eternals

ریچارد مدن در نقش ایکاریس (Ikaris)، آنجلینا جولی در نقش تینا (Thena)، کمیل نانجیانی در نقش کینگو (Kingo)، سلما هایک در نقش اجک (Ajak)، لورن ریدلوف در نقش مکری (Makkari)، برایان تایری هنری در نقش فاستوس (Phastos)، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت (Sprite) و دان لی (ما دونگ-سیوک) در نقش گیلگمش (Gilgamesh)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Eternals حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. با این حال، هنوز بازیگر نقش سرسی که در ابتدا تصویر می‌شد آنجلینا جولی است و دیگر نقش‌ها از جمله شخصیت‌های شرور و منفی فیلم، انتخاب نشده‌اند که قابل انتظار است در آینده نزدیک فهرست بازیگران این فیلم کامل شود. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده خواهد داشت.

فیلم The Eternals برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است به‌زودی در استودیوی فیلمسازی پاین وود در لندن آغاز شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده