نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

حضور شخصیت هاش در سریال Batwoman تایید شد

تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Batwoman (بت وومن) شبکه CW، در پنل مطبوعاتی خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، خبر از حضور شخصیت شرور «هاش» در این سریال ابرقهرمانی دادند.

ماه تیر سال گذشته بود که شبکه CW ساخت سریال Batwoman (بت وومن) را تأیید کرد؛ حال پس از گذشت یک سال، پنل مطبوعاتی این سریال در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو برگزار شده است و تهیه‌کنندگان اجرایی، خبر از حضور شخصیت شرور «هاش» در این سریال ابرقهرمانی دادند؛ شخصیت هاش یکی از دشمنان بسیار شرور شخصیت محبوب بتمن است.

شخصیت بت وومن توسط باب کین، شلدون مولدوف و ادموند هامیلتون خلق و برای اولین‌بار در شماره ۲۳۳ کامیک Detective Comics معرفی شد که در سال ۱۹۵۶ عرضه شد. در فصل ابتدایی سریال Batwoman، دشمنان درجه یک شخصیت بتمن، پس از پی بردن به هویت کیت کین و پس از تبدیل کین به بت وومن، وی را هدف اصلی خود را قرار می‌دهند.

اگر تا به امروز کتاب کامیک شخصیت هاش را مطالعه نکرده‌اید، ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان کتاب را برای شما فاش کند

شخصیت تامی الیوت یا همان هاش، یکی از شخصیت‌های شرور اصلی سریال Batwoman خواهد بود و قرار است بینندگان با ریشه‌های داستانی این شخصیت آشنا شوند. هاش، اولین‌بار در قسمت ۶۰۹ سری کتاب کامیک بتمن ظاهر شد. البته لازم به ذکر است که تقریباً تا قسمت ۶۱۹ همین مجموعه، او به‌صورت کامل تبدیل به ابرشرور نشد. تامی الیوت، یکی از دوستان دوران بچگی بروس وین محسوب می‌شود. زمانی‌که پدر و مادر تامی در یک حادثه‌ٔ تصادف ماشین تا دم مرگ پیش رفتند، پدر بروس، توماس وین جراح، یک عمل اضطراری روی آن‌ها انجام داد که درنهایت توانست جانِ مادر تامی را نجات دهد.

شخصیت تامی الیوت یا همان هاش، یکی از شخصیت‌های شرور اصلی سریال Batwoman خواهد بود و قرار است بینندگان با ریشه‌های داستان‌های کامیکی این شخصیت آشنا شوند

بااین‌حال، بعد از مدتی مشخص شد که درواقع خودِ تامی ترمز ماشین پدر و مادرش را دستکاری کرده بود. او قصد داشت با این کار، تصادفی را برای پدر و مادر خود به وجود بیاورد، به امیدِ اینکه آن‌ها جانِ خود را در این حادثه از دست بدهند تا او در اوج جوانی، ثروت پدر و مادرِ خود را به‌دست بیاورد. حال اینکه توماس وین جانِ مادرِ تامی را نجات داده بود، بدین معنی است که تمامی نقشه‌های او به‌هم خورد و تامی هیچوقت خانواده‌ٔ وین را نبخشید. او ازطریق شخصیت ریدلر متوجه شد که بروس وین درواقع همان بتمن است. به همین دلیل تامی تصمیم گرفت که به‌سراغ تمام دشمن‌های بتمن برود و بعد از متحد کردنِ آن‌ها با خودش، از آن‌ها سوءاستفاده کند و درنهایت انتقامش را از بروس بگیرد.

زمانی‌که این نقشه شکست خورد، هاش به خط داستانی «قلب هاش» بازگشت. او در طی همین جریانات، تصمیم گرفت که با عمل جراحی، چهره‌ٔ خودش را تغییر دهد تا بتواند هویت بروس وین را جعل کند. او قصد داشت با استفاده از همین نقشه، بتمن و متحدان او را شکنجه کند.

پایان اسپویل

Batwoman

روبی رز قرار است نقش کیت کین ملقب به بت‌ وومن را در سریال Batwoman بازی کند. گفتنی است حضور سه بازیگر دیگر برای بازی در نقش‌های کلیدی در قسمت پایلوت این سریال تأیید و اعلام شده است. طبق خبری که دِدلاین منتشر کرده بود، مگان تندی با سابقه بازی در سریال Teen Wolf (تین ولف)، کامروس جانسون با سابقه بازی در سریال Luke Cage (لوک کیج) و نیکول کانگ با سابقه بازی در سریال You (شما)، سه بازیگری هستند که به روبی رز در قسمت پایلوت سریال Batwoman اضافه‌ شده‌اند. تندی قرار است نقش شخصیتی به‌نام سوفی مور را بازی کند که این شخصیت سابقهٔ دوستی و ارتباط نزدیک با کیت کین در دنیای کامیک را داشته است. نقش او به مأمور امنیتی یک شرکت خصوصی توصیف شده که یکی از سرسخت‌ترین محافظان شهر گاتهام نیز است. سوفی با اینکه با نیش و کنایه صحبت می‌کند و طمع‌کار است، اما بخش روشن او توسط کین بیدار شده است. جانسون قرار است نقش شخصیتی به نام لوک فاکس را بازی کند که او درواقع پسر لوشیوس فاکس،‌ یکی از کسانی که به بتمن در طراحی و ساخت لباس و تجهیزات کمک می‌کند، است.

لوک، بتمن را محافظ همه چیز در گاتهام می‌داند و برای او یک نماد بزرگ است و او همچنین متوجه می‌شود که شهر نیاز به یک قهرمان جدید دارد. او در دنیای کامیک به شخصیت بت وینگ نیز تبدیل شده بود. درنهایت کانگ قرار است نقش خواهر خواندهٔ کیت را که مری همیلتون نام دارد، در سریال Batwoman بازی کند. او شخصیتی پرهیجان، پرتحرک، پرحرف و یک عامل تأثیرگذار در شخصیت کیت است که درواقع به‌نظر می‌رسد نقطه مقابل او است، اما بیش از آنچه که مری فکرش را می‌کند به کیت شباهت دارد. ریچل اسکارستن، بازیگر فیلم‌هایی چون Fifty Shades of Grey (پنجاه طیف خاکستری)، Molly's Game (بازی مالی) و Jack Brooks: Monster Slayer (جک بروکز: شکارچی هیولا) و همچنین مجموعه‌های تلویزیونی Flashpoint (فلش‌پوینت)، Beauty & the Beast (دیو و دلبر) و Reign (حکومت)، قرار است نقش شخصیت آلیس را که شخصیتی بسیار شرور است و رهبری گروهی با نام Wonderland Gang را که خود با الهام از داستان «آلیس در سرزمین عجایب» لوئیس کارول به وجود آورده است در دست دارد، بر عهده داشته باشد و دشمن اصلی بت‌وومن خواهد بود.

کرولاین درایز، نویسنده و تهیه‌کننده سریال The Vampire Diaries (خاطرات خون آشام) و سریال Smallville (اسملویل)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Batwoman حضور خواهد داشت. علاوه‌بر درایز، گرگ برلانتی، سارا شچتر و جف جانز نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Batwoman حضور دارند.

سریال Batwoman در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۴ مهر ماه ۱۳۹۸) روی آنتن می‌رود که به‌دنبال آن، فصل پنجم سریال Supergirl (سوپرگرل) نیز در همین روز از شبکه CW پخش خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده