// یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تاریخ اکران فیلم Doctor Strange 2 مشخص شد

تاریخ اکران فیلم Doctor Strange 2 و عنوان رسمی این اثر مشخص شده است.

فیلم دکتر استرنج 2 با اسم کامل Doctor Strange 2: In The Multiverse of Madness در ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ می ۲۰۲۱) به روی پرده سینماها خواهد رفت و  اسکات دریکسون کارگردان نسخه قبلی، کارگردانی فیلم Doctor Strange 2: In The Multiverse of Madness را برعهده خواهد داشت. همچنین بندیکت کامبربچ برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش دکتر استرنج و بندیکت ونگ برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش ونگ، در فیلم Doctor Strange 2 باز خواهند گشت.

فیلم Doctor Strange در سال ۲۰۱۶ اکران و موفق شد بیش از ۶۷۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که همین موضوع انتظارات مالی مارول از دنباله این اثر را بسیار بالا برده است؛ زیرا طی سه سال گذشته به محبوبیت این شخصیت در سینما افزوده شده است و در نتیجه دکتر استرنج ۲ از الان یکی از مدعیان فتح گیشه در سال ۲۰۲۱ است. 

بندیکت کامبربچ در کامیک کان سن دیگو 2019 پیرامون تایید تاریخ اکران فیلم Doctor Strange 2 گفته است ما در این فیلم (نسخه دوم) قصد داریم پیچش‌های داستانی و اتفاقاتی که در نخستین فیلم از انجام دادن آن‌ها وحشت داشتیم را عملی کنیم و دکتر استرنج قرار است با اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبه رو شود.

شایان به ذکر است چندی قبل سی. رابرت کرگیل، که وظیفه نوشتن فیلم‌نامه دکتر استرنج ۲ را برعهده دارد اعلام کرد شخصیت شرور و منفی نایتمر (Nightmare) قرار است آنتاگونیست اصلی دنباله فیلم دکتر استرنج باشد و انتظار می‌رود سرانجام شاهد حضور این شخصیت در دنیای دکتر استرنج باشیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده