نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۸

اولین تصاویر سریال Snowpiercer با بازی جنیفر کانلی منتشر شد

سایت اینترتینمنت ویکلی اولین تصاویر از سریال مورد انتظار Snowpiercer (برف شکن) شبکه TBS را به‌صورت اختصاصی منتشر کرد.

سایت اینترتینمنت ویکلی در گزارشی جدید و اختصاصی، اولین تصاویر از سریال مورد انتظار Snowpiercer (برف‌شکن) شبکه TBS را منتشر کرد که در این تصاویر شاهد حضور جنیفر کانلی، بازیگر معروف سینمای هالیوود در این مجموعه هستیم. سریال Snowpiercer، سریالی علمی تخیلی و آخرالزمانی است که از بهار سال ۲۰۲۰ پخش آن آغاز می‌شود و همچنین پیش از انتشار فصل اول، سریال Snowpiercer برای فصل دوم نیز تمدید شده است. این سریال قرار است به‌جای شبکه TNT، از شبکه TBS منتشر شود؛ این شبکه بیشتر برای ساخت و پخش برنامه‌های کمدی شناخته می‌شود.

تصاویر اختصاصی منتشرشده از سریال برف شکن توسط سایت اینترتینمنت ویکلی را در پایین مشاهده می‌کنید:

Snowpiercer

سریال Snowpiercer اقتباسی از رمان گرافیکی فرانسوی به نام Le Transperceneige است که در سال ۲۰۱۴، فیلم Snowpiercer به‌کارگردانی بونگ جون-هو، روی پرده‌ٔ سینما رفت. کریس ایوانز، سونگ کانگ-هو، تیلدا سوئینتن، جیمی بل، اکتاویا اسپنسر، ایون برمنر، گو آ-سانگ، جان هرت، اد هریس، عدنان هاسکوویچ و استیو پارک، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم Snowpiercer حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. فیلم Snowpiercer که با بودجه‌ای معادل ۴۰ میلیون دلار تولید و اکران شده بود، توانست حدود ۸۶.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر این، این فیلم با واکنش بسیار مثبت منتقدان روبه‌رو شد و بسیاری از منتقدان این فیلم را تحسین کردند.

بونگ جون-جو به‌عنوان تهیه‌کننده در اقتباس تلویزیونی آن نیز حضور خواهد داشت که وظیفه ساخت این سریال با جاش فریدمن و گریم منسون است. اسکات دریکسون، کارگردان فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) و فیلم Sinister (شوم)، به‌همراه جیمز هاوس وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی این سریال را بر عهده داشته است.

آنالیس باسو، جنیفر کانلی، آلیسون رایت، لنا هال، دیوید دیگز، نیکی گارسیا، ساشا فروولا، بنجامین هی، هیرو کاناگاوا، کتی مک‌‌گینس، سم اتو، سوزان پارک، رایان رابینز، میکی سامنر، روبرتو اربینا، ایو گلدبرگ و جاناتان والکر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Snowpiercer حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل اول این سریال قرار است در ۱۰ قسمت تولید و پخش شود.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده