نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

سریال Archer برای فصل یازدهم تمدید شد

شبکه FXX که زیرمجموعه شبکه FX است، در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، به‌صورت رسمی خبر از تمدید سریال Archer (آرچر) برای فصل یازدهم داد.

تنها دو قسمت به‌پایان فصل دهم سریال Archer (آرچر) باقی مانده است و در حال حاضر اکثر عوامل تولید و تهیه‌کنندگان این مجموعه، در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 حضور دارند. قسمت بعدی مجموعهٔ تلویزیونی Archer در تاریخ ۴ جولای روی آنتن شبکه FXX خواهد رفت. مسئولان شبکه FX در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، خبر از ساخت فصل یازدهم این مجموعهٔ تلویزیونی دادند.

اچ. جان بنجامین در نقش استرلینگ آرچر، جسیکا والتر در نقش مالوری آرچر، آیشا تایلر در نقش لانا کین، جودی گریر در نقش شریل تانت، کریس پارنل در نقش سیریل فیگیز، امبر نش در نقش پاملا پووی، آدام رید در نقش ریموند ژیلت و لاکی یتس در نقش دکتر الجرناپ کریگر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال Archer: 1999 حضور داشته‌اند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. مانند دو فصل ابتدایی، فصل دهم این سریال نیز در ۸ قسمت تولید شده بود. مانند فصل‌های گذشته، آدام رید وظیفه ساخت فصل دهم این سریال را نیز بر عهده داشته که پیش از این اعلام شده بود که سریال Archer پس از تولید و پخش فصل دهم به پایان خواهد رسید که حال این خبر تکذیب شد. 

اطلاعاتی نیز در مورد داستان فصل یازدهم Archer منتشر شد که با توجه به‌پایان نرسیدن فصل دهم، این اطلاعات می‌تواند داستان دو قسمت پایانی فصل دهم را تا حدی اسپویل کند.

همچنین در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، شبکه FX اولین تریلر فصل دوم سریال محبوب و مورد انتظار Mayans MC (مایانز ام سی) را منتشر کرده که در آن تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال Mayans MC بودیم. سریال Mayans MC داستان شخصیتی به نام ازکیل ریز ملقب به EZ با بازی جی‌ دی پاردو را دنبال می‌کند که عضو جدید گروه مایانز، رقیب گروه پسران، است. شخصیت EZ به‌تازگی از زندان آزاد شده است و باید هویت جدید خود را در شهری که زمانی در آن رؤیای آمریکایی را باور داشت و یک بار به‌عنوان پسر طلایی معروف شده بود، پیدا کند و حال در فصل دوم EZ به دنبال یافتن هویت قاتل مادرش است. پخش فصل دوم سریال Mayans MC از تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۲ شهریور ماه ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده