نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

فیلم Avengers: Endgame تنها به 7 میلیون دلار برای شکستن رکورد فیلم Avatar نیاز دارد

فیلم Avengers: Endgame موفق شد اختلاف فروش خود با فیلم Avatar را به هفت میلیون دلار کاهش دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) به ثبت یک رکورد تاریخی بسیار نزدیک شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، مدتی می‌شود که قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) با محتوای جدید و ویژه دوباره اکران شده و در پایان این هفته ۲.۸ میلیون دلار دیگر فروش کرد تا مجموع فروش این فیلم به ۸۵۱.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی افزایش پیدا کند. حال مدتی می‌شود که اکران جهانی دوباره این فیلم نیز آغاز شده و به لطف این موضوع، فروش جهانی فیلم Avengers: Endgame تا پایان روز یکشنبه به ۲.۷۸ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است. بدین ترتیب این فیلم تنها ۷.۱۶ میلیون دلار دیگر می‌خواهد تا رکورد فروش فیلم Avatar (آواتار) با فروش ۲.۷۸۸ میلیارد دلار، را بشکند که تا پیش از این بسیاری این موضوع را غیر ممکن می‌دانستند.

Avatar

بدین ترتیب مجموع فروش خارج از آمریکای فیلم Avengers: Endgame نیز به ۱.۹ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده که به‌نظر می‌رسد این فیلم به‌زودی می‌تواند رکورد فروش فیلم آواتار را به نام خود ثبت کند. همچنین کارشناسان اعتقاد دارند که شروع اکران فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) به افزایش و حفظ فروش فیلم Endgame نیز کمک کرده که باید دید در نهایت این فیلم می‌تواند رکورد آواتار را بشکند یا قرار است اتفاق دیگری رخ دهد. حال در آینده رقیبان قدرتمندی مثل فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) و فیلم Avatar 2 (آواتار ۲) اکران خواهند شد که می‌توانند تهدیدی برای رکورد احتمالی فیلم Avengers: Endgame در آینده نزدیک باشند. 

مدتی پیش بود که کمپانی مارول استودیو تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Avengers: Endgame را تایید و اعلام کرد. طبق گفته مارول، در ابتدا نسخه دیجیتالی در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۱۹ (۸ مرداد ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۳ آگوست ۲۰۱۹ (۲۲ مرداد ۱۳۹۸) خواهیم بود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده