نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

کریستوفر والتس در فیلم James Bond 25 حضور خواهد داشت

کریستوفر والتس، بازیگر نقش شخصیت شرور ارنست بلوفلد در فیلم Spectre (اسپکتر)، در پشت صحنه فیلم جدید مجموعهٔ جیمز باند دیده شده است.

کریستوفر والتس، بازیگر اتریشی-آلمانی سینمای هالیوود که نقش شخصیت شرور و منفی ارنست بلوفلد در فیلم Spectre (اسپکتر) ایفا کرده بوده، در پشت صحنه مراحل فیلم‌برداری فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) دیده شده است و خبرگزاری دیلی میل این خبر را به‌صورت رسمی تأیید و اعلام کرده است. پیش‌تر شایعاتی مبنی بر بازگشت شخصیت قدیمی ارنست بلوفلد در فیلم جدید مجموعهٔ 007 به‌گوش می‌رسید که گویا آن شایعات رنگ حقیقت به‌خود گرفته است و شاهد حضور این بازیگر دوست‌داشتنی و فوق‌العاده، در فیلم جدید شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) خواهیم بود.

کریستوفر والتس در استودیو پاین‌وود شهر لندن دیده شده است و طبق گزارش منتشرشده، وی پس از دیده شدنش، انگشت خود را به‌نشانه سکوت اختیار کردن فردی که وی را دیده است روی لبانش گذاشته و سپس به وی این چنین گفته است:

تو من را ندیدی! من اینجا نیستم!

خبرگزاری دیلی میل همچنین مدعی شده است که مدیر اجرایی این پروژه به روزنامه‌ها چنین گفته است:

هنوز کاری ناتمام بین جیمز باند و ارنست بلوفلد باقی مانده است.

بی‌شک یکی از مهم‌ترین و خاص‌ترین آنتاگونیست‌های دنیای مجموعه جیمز باند، همین شخصیت ارنست بلوفلد است. اولین مرتبه‌ای که این شخصیت در فیلمی از مجموعه جیمز باند معرفی شد، مربوط‌به فیلم From Russia with Love (از روسیه با عشق) می‌شود؛ کارگردانی این فیلم بر عهده ترنس ینگ و جیمز باند آن دوران سینما، شان کانری بود. شخصیت ارنست بلوفلد در هفت فیلم مجموعه جیمز باند حضور داشته است؛ فیلم Thunderball (گلوله آتش)، You Only Live Twice (فقط دو بار زندگی می‌کنید)، On Her Majesty's secret service (در خدمت سرویس مخفی ملکه)، Diamonds Are Forever (الماس‌ها ابدی‌اند)، Never Say Never Again (دیگر هرگز نگو هرگز)، Spectre و البته فیلم From Russia with Love.

Waltz-II

در فیلم Spectre، شخصیت ارنست بلوفلد بار دیگر در نقش رهبر سندیکای اسپکتر ظاهر شد. آخرین مرتبه کریستوف والتس نقش این شخصیت قدیمی را ایفا کرد. نکته جالب در مورد فیلم Spectre این است که در این فیلم از نسخه‌ای از شخصیت ارنست بلوفلد استفاده شده است که در آن ارنست بلوفلد برادر جیمز باند است؛ درواقع ارنست بلوفلد فرزندخوانده هانس اوبرهازر است، شخصی که در ۱۱ سالگی سرپرستی جیمز باند را نیز عهده‌دار شده بود. در انتهای فیلم Spectre مشاهده کردیم که شخصیت ارنست بلوفلد توسط MI6 دستگیر شد و البته با این پایان‌بندی، تلویحاً یک صندلی در آینده برای بلوفلد در مجموعه جیمز باند کنار گذاشته شد و حضور وی در فیلم جدید منطقی خواهد بود.

اولین مرتبه‌ای که شخصیت ارنست بلوفلد در فیلمی از مجموعه جیمز باند معرفی شد، مربوط‌به فیلم From Russia with Love می‌شود

آخرین فیلمی که از مجموعه جیمز باند روی پرده سینما اکران شد، فیلم Spectre به کارگردانی سم مندس بود. در این فیلم دنیل کریگ برای چهارمین مرتبه نقش مأمور 007 را ایفا کرد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به کریستوف والتس، اندرو اسکات، دیو باتسیتا، مونیکا بلوچی و لئا سیدو اشاره داشت. فیلم Spectre با بازخورد نسبتاً خوبی از طرف منتقدان همراه شد و با بودجه ساخت ۲۵۰ میلیون دلاری، نزدیک ۸۸۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشت.

کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کارآگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی فیلم James Bond 25 را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بوده است. دنیل کریگ، رامی ملک، لئا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید فیلم James Bond حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت. علاوه‌ بر جامائیکا، فیلم‌برداری قسمت جدید مجموعه 007 در کشور نروژ، شهر مترا در ایتالیا و استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در شهر لندن نیز انجام خواهد شد.

فیلم James Bond 25 قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده