نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

خوان آنتونیو بایونا دو قسمت اول سریال ارباب حلقه ها را کارگردانی می‌کند

شبکه آمازون اعلام کرد که خوان آنتونیو بایونا وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی جدیدی از سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) منتشر شده است. آمازون از استخدام خوان آنتونیو بایونا برای کارگردانی دو قسمت اول این سریال خبر داده است. علاوه‌بر کارگردانی، بایونا به‌همراه بلن آتینزا نیز به‌عنوان تهیه کننده در این سریال حضور خواهد داشت. بایونا بیشتر برای کارگردانی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) شناخته می‌شود، اما او پیش از این برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم The Impossible (غیرممکن)، فیلم The Orphanage (یتیم‌خانه) و فیلم A Monster Calls (هیولایی فرا می‌خواند) با تحسین منتقدان مواجه شده بود و همچنین بایونا وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال Penny Dreadful (پنی دردفول) را نیز بر عهده داشته است. بایونا در بیانیه منتشر شده گفت:

جی. آر. آر. تالکین یکی از فوق‌العاده‌ترین و الهام بخش‌ترین داستان‌های تمام دوران را خلق کرده و به‌عنوان یکی از طرفداران مادام العمر آن، این باعث افتخار است که در این پروژه حضور دارم و بسیار خوشحالم که به این تیم شگفت انگیز اضافه شده‌ام. من نمی‌توانم بیشتر از این صبر کنم تا مخاطبان را از سراسر جهان به سرزمین میانه بیاوریم و به آن‌ها داستان‌های شگفت انگیز عصر دوم را که داستان‌های آن تا پیش از این هرگز دیده نشده بود، نمایش دهیم.

Jurassic World: Fallen Kingdom

ماه اسفند گذشته اطلاعات جدیدی از سریال ارباب حلقه ها منتشر شد که طبق آن، به نظر می‌رسد که اتفاقات سریال The Lord of the Rings قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد و حال بایونا اولین شخصی است که این موضوع را رسما تایید و اعلام کرده است. جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال ارباب حلقه ها را بر عهده دارند. علاوه‌بر این، ماه گذشته آمازون از پیوستن برایان کاگمن، نویسنده سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، به تیم نویسندگان سریال The Lord of the Rings خبر داد. همچنین آمازون تایید کرد که جنیفر هاتچیسون، نویسنده سریال Breaking Bad (برکینگ بد) و سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)، به تیم و اتاق نویسندگان سریال ارباب حلقه‌ها اضافه شده است. 

بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از جمله نام، زمان شروع ساخت و زمان پخش سریال The Lord of the Rings منتشر نشده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده