نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۷

فیلم Enola Holmes میزبان دو بازیگر دیگر شد

سم کلفلین و سوزان ووکوما، بازیگران جدیدی هستند که به‌لیست بازیگران فیلم Enola Holmes اضافه شدند.

دی ماه سال ۹۶ بود که شرکت لِجِندری پیکچرز (Legendary Pictures) از ساخت فیلمی براساس رمان انولا هلمز (Enola Holmes) خبر داد. میلی بابی براون، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، قرار است نقش انولا هلمز، کارآگاه چهارده ساله، را بازی کند. میلی بابی براون با ایفای نقش شخصیت اِلِون در مجموعهٔ پرطرفدار Stranger Things سرویس استریم نتفلیکس (Netflix)، محبوبیت زیادی به دست آورد. حال در خبری جدید حضور دو بازیگر دیگر در این فیلم تأیید و اعلام شد؛ سم کلفلین، بازیگر فیلم مورد انتظار Charlie's Angels (فرشتگان چارلی) و سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) و سوزان ووکوما، بازیگر نیجریه‌ای-بریتانیایی که در سریال‌های زیادی حضور داشته است، در فیلم جدید شرکت لِجِندری پیکچرز حضور خواهند داشت و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت.

Enola-Holmes

پیش‌تر هلنا بونهام کارتر، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار، برای بازی در نقش مادر انولا هلمز و هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن در دنیای DC (دی سی)، برای بازی در نقش شرلوک هلمز، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده بودند. فیونا شاو، بازیگر برنده جایزه بفتا برای بازی در سریال Killing Eve (کشتن ایو) نیز دیگر بازیگری بود که حضور وی در این فیلم قطعی شده است. هری بردبیر که بیشتر برای کارگردان سریال‌هایی چون سریال Killing Eve و سریال Fleabag (فلیبگ) شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی فیلم Enola Holmes را بر عهده دارد و همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جک ترون، نویسنده فیلم Wonder (واندر) و سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او)، است. انتظار می‌رود مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Enola Holmes از تابستان امسال آغاز شود، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده است. پیش از این شاو و بردبیر در سریال Killing Eve همکاری کرده بودند و شاو همچنین در یک قسمت از سریال The Adventures of Sherlock Holmes (ماجراهای شرلوک هلمز) نیز به‌ایفای نقش پرداخته است.

میلی بابی براون قرار است در اقتباس سینمایی شرکت لجندری پیکچرز از مجموعهٔ کتاب‌های انولا هلمز که می‌توان آن‌ها را کتاب‌هایی مخصوص جوانان دانست، نقش خواهر شرلوک هلمز را ایفا کند. نویسندهٔ داستان‌های شخصیت انولا هلمز، نانسی اسپرینگر است و ۶ کتابی که وی به رشتهٔ تحریر درآورده است بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ منتشر شده‌اند. شرکت لجندری پیکچرز تصمیم به خلق مجموعه‌ای سینمایی از رمان‌های نانسی اسپرینگر دارد. داستان این رمان‌ها از زمانی آغاز می‌شود که انولا هلمز ۱۴ ساله از مدرسهٔ شبانه‌روزی فرار می‌کند تا به دنبال مادر خود که همگان معتقدند مرده است، بگردد. انولا سعی دارد ردی از محل سکونت مادرش پیدا کند و در این بین او کم کم با موهبت خود بیشتر آشنا و متوجه شباهت‌های خود با شرلوک هلمز در حل پرونده‌های جنایی می‌شود. انولا همچنین با حیله و نیرنگ سعی دارد از برادر خود که او نیز به دنبال پیدا کردن ردی از انولا است، فرار کند. شخصیت‌های معرفی‌شده در رمان‌های نانسی اسپرینگر، برگرفته از شخصیت‌ها و رویدادهای داستان‌های اصلی شرلوک هلمز هستند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده