نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

هنری کویل نقش شرلوک هلمز را در فیلم Enola Holmes بازی می‌کند

هنری کویل به میلی بابی براون و هلنا بونهام کارتر در فیلم Enola Holmes پیوست و او قرار است نقش شرلوک هلمز را بازی کند.

ماه دی ۹۶ بود که شرکت لجندری پیکچرز از ساخت فیلمی براساس رمان انولا هلمز (Enola Holmes) خبر داد. طبق اعلام لجندری پیکچرز، میلی بابی براون، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، قرار است نقش این شخصیت را بازی کند و اخیرا هلنا بونهام کارتر، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار، نیز به این فیلم اضافه شده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش شرلوک هلمز تایید و معرفی شده است. هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن در دنیای DC (دی سی)، به جمع بازیگران فیلم Enola Holmes اضافه شده و قرار است نقش شرلوک هلمز، برادر انولا هلمز را بازی کند. همچنین تایید شد که بونهام کارتر نقش مادر انولا را در این فیلم بر عهده دارد. انولا هلمز خواهر کوچک شرلوک هلمز است که توسط نانسی اسپرینگر خلق و رمان‌های آن در ۶ جلد نوشته و در بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ منتشر شد.

این مجموعه رمان با انتشار کتاب The Case of the Missing Marquess در سال ۲۰۰۶ اغاز به کار کرد که در آن انولا به کشف و رمزگشایی راز و رمز می‌پردازد و انتظار می‌رود که فیلم Enola Holmes نیز براساس این رمان تولید و منتشر شود. هری بردبیر که بیشتر برای کارگردانی سریال Killing Eve (کشتن ایو) و سریال Fleabag (فلیبگ) شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی فیلم Enola Holmes را بر عهده دارد و همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جک ترون، نویسنده فیلم Wonder (واندر) و سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او)، است. همچنین انتظار می‌رود که مراحل فیلمبردرای و تولید فیلم Enola Holmes از تابستان امسال آغاز شود که قابل انتظار است در سال آینده شاهد اکران این فیلم باشیم که لجندری هنوز به دنبال جذب یک ناشر برای آن است. 

علاوه بر بازی در نقش سوپرمن که وضعیت و آینده کویل در دنیای DC فعلا مبهم و نامشخص است، کویل بیشتر برای بازی در سریال The Tudors (تودورها)، فیلم The Man from U.N.C.L.E (مردی از یو.ان.سی.ال.ای) و  فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) شناخته شده و او اخیرا نقش شخصیت گرالت را در سریال The Witcher (ویچر) بازی کرده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده