نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵

کارگردان فیلم «خرس» از تمایل نتفلیکس برای خرید این اثر خبر داد

خسرو معصومی از تمایل شبکه Netflix برای خرید حق پخش فیلم سینمایی «خرس» خبر داده است.

فیلم سینمایی «خرس»، ساخته خسرو معصومی، محصول سال ۱۳۹۰ است. این اثر تاکنون موفق به دریافت پروانه نمایش نشده است. فیلم «خرس» با حضور پرویز پرستویی، مریلا زارعی و فرهاد اصلانی ساخته شده است. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، خسرو معصومی، کارگردان این فیلم ایرانی در مصاحبه‌ای از تمایل شرکت ساخت و پخش فیلم Netflix (نتفلیکس) برای خرید حق پخش فیلم سینمایی «خرس» خبر داد. معصومی در مصاحبه با بانی فیلم گفت:

به تازگی کمپانی نتفلیکس برای خرید حق پخش فیلم درخواست داده و مذاکراتی نیز با آنان داشته‌ایم. یکی از پخش کننده‌های خارجی برای اکران این فیلم در کشور کانادا نیز ابراز تمایل کرده، اما با توجه به صادر نشدن پروانه نمایش همچنان خبری از اکران آن نیست.

وی درباره وضعیت صدور اجازه ساخت فیلم یا همان پروانه ساخت، به شرح زیر صحبت کرد:

هنگامی که قصد داشتیم «خرس» را مقابل دوربین ببریم، برای دریافت پروانه ساخت آن نیز با مشکلاتی مواجه بودیم که در نهایت و با تهدید به انصرافم از کانون کارگردانان، مدیران وقت سینمایی سرانجام راضی به صدور پروانه شدند. در حال حاضر و پس از گذشت حدود هشت سال از تولید، هنوز خبر تازه‌ای از فیلم نیست. اکران نشدن «خرس» اگر با اصلاحات جزئی حل می‌شد تا الان فیلم به نمایش درآمده بود ولی گویا مشکل فراتر از حذف چند سکانس است.

نظر شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های خسرو معصومی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده