نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

هلنا بونهام کارتر به جمع بازیگران فیلم Enola Holmes پیوست

هلنا بونهام کارتر، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار، دومین بازیگری است که به فیلم Enola Holmes اضافه شده است.

ماه دی ۹۶ بود که شرکت لجندری پیکچرز از ساخت فیلمی براساس رمان انولا هلمز (Enola Holmes) خبر داد و اعلام کرد که میلی بابی براون، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، قرار است نقش این شخصیت را بازی کند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور دومین بازیگر این پروژه تایید و اعلام شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، هلنا بونهام کارتر، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Wings of the Dove (بال‌های کبوتر) و فیلم The King's Speech (سخنرانی پادشاه)، پس از توافق با لجندری پیکچرز به میلی بابی براون در فیلم Enola Holmes ملحق شده است. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش بونهام کارتر در این فیلم منتشر نشده، اما گفته می‌شود که او نقش مهم و کلیدی در این فیلم دارد. انولا هلمز خواهر کوچک شرلوک هلمز است که توسط نانسی اسپرینگر خلق و رمان‌های آن در ۶ جلد نوشته و در بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ منتشر شدند.

Enola-Holmes

رمان‌های Enola Holmes داستان انولا هلمز ۱۴ ساله را دنبال خواهد کرد که تصمیم به فرار از مدرسه شبانه‌روزی خود می‌گیرد تا به‌دنبال مادر خود که همگان اعتقاد دارند که مرده است بگردد. انولا سعی دارد سرنخی از محل سکونت و زندگی مادرش پیدا کند و در همین حال او کم کم با استعدادهای خود بیشتر آشنا می‌شود و متوجه شباهت‌های خود با شرلوک هلمز، برادرش در حل پرونده‌های جنایی خواهد شد. همچنین انولا در نظر دارد تا با حیله و نیرنگ از برادر خود که او نیز به‌دنبال پیدا کردن یافتن انولا و بازگرداندن او به مدرسه است، فرار کند و مخفی شود. هری بردبیر که بیشتر برای کارگردانی سریال Killing Eve (کشتن ایو) و سریال Fleabag (فلیبگ)، وظیفه کارگردانی فیلم Enola Holmes را بر عهده دارد و همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جک ترون، نویسنده فیلم Wonder (واندر) و سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او)، است.

فیلم Enola Holmes هنوز تاریخ اکران یا ناشری ندارد، اما انتظار می‌رود به‌زودی مراحل ساخت آن آغاز شود. علاوه‌بر بازگشت در فصل سوم سریال Stranger Things، میلی بابی براون در فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) و فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) نیز به ایفای نقش پرداخته است. علاوه‌بر این، فصل سوم سریال The Crown (تاج) جدیدترین اثری است که بونهام کارتر در آن به ایفای نقش پرداخته و امسال قرار است منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده