نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸

مراحل فیلمبرداری فیلم Space Jam 2 با بازی لبران جیمز آغاز شد

لبران جیمز، ستاره بسکتبال حرفه‌ای آمریکا موسوم به NBA، از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Space Jam 2 خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Space Jam 2 (هرج و مرج فضایی ۲) رسما آغاز شده است. لبران جیمز، ستاره بسکتبال حرفه‌ای آمریکا موسوم به NBA، با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داده است. او در توییت خود گفت که از شروع تولید دنباله فیلم Space Jam (هرج و مرج فضایی) بسیار هیجان‌زده است و از تمامی کسانی که باعث شدند تا این اتفاق رخ دهد، نیز تشکر کرد. لبران جیمز در این فیلم قرار است به‌جای مایکل جردن، ستاره فیلم اول به ایفای نقش بپردازد و این فیلم برای اکران در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. با این حال، اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست، اما مانند فیلم اول، فیلم Space Jam 2 نیز قرار است ترکیبی از تصاویر لایو اکشن و انیمیشن باشد.

LeBron James

لبران جیمز، سنیکا مارتین-گرین، دیمین لیلارد (بازیکن تیم پورتلند تریلبلیزر)، آنتونی دیویس (بازیکن تیم نیواورلئان پیلیکانز)، کلی تامپسون (بازیکن تیم گلدن استیت واریورز)، دایانا تاروسی (بازیکن تیم فینیکس مرکوری) و خواهران دوقلوی شینی و ننکا اوگوومایک (هر دو از تیم لس آنجلس اسپارکز)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Space Jam 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. ترنس نانس وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Space Jam را بر عهده دارد و رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther (بلک پنتر) نیز به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت.

فیلم Space Jam 2 برای اکران در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Space Jam در سال ۱۹۹۶ با بازی مایکل جردن تولید شد و به‌روی پرده‌های سینما رفت که این فیلم موفق به فروش بیش از ۲۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان شده بود. این فیلم ترکیبی از لایو-اکشن و انیمیشن است که جردن همراه با شخصیت‌های محبوب مجموعه انیمیشن‌های Looney Tunes مانند باگز بانی و دافی داک یک مسابقه مهم بسکتبال را برگزار می‌کنند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده