نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

تصاویر پشت صحنه فیلم بلک ویدو از احتمال حضور تسک مستر خبر می‌دهد

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Black Widow منتشر شده که در آن‌ها شاهد حضور بلک ویدو با لباس کامل و شخصیت احتمالی شرور و منفی فیلم هستیم.

از ماه گذشته بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Black Widow (بلک ویدو) در روستای سابو در جزیره ویگرا در کشور نروژ آغاز شد و مدتی پیش مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم به شهر بوداپست در کشور مجارستان انتقال یافت که با توجه به تصاویری که در پشت صحنه این فیلم در بوداپست منتشر شده به نظر می‌رسد که فلورنس پیو نقش شخصیت یلنا بلووا را در فیلم بلک ویدو بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Black Widow در شهر بوداپست منتشر شده است. در بخشی از این تصاویر، شاهد حضور اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش ناتاشا رومانوف هستیم که در این تصاویر ظاهرا او لباس شخصیت بلک ویدو را بر تن کرده است. با این حال، متاسفانه این تصاویر اطلاعات بیشتری را به اشتراک نمی‌گذارند و همچنین خبری از شخصیت پیو نیز در این تصاویر نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه بر این، تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Black Widow در شهر بوداپست منتشر شده که در این تصویر شخصی را سوار بر یک نفربر مشاهده می‌کنیم که برخی اعتقاد دارند که او شخصیت شرور و منفی Taskmaster (تسک مستر) است. با این حال، ظاهر این شخصیت تفاوت زیادی دارد، اما برخی معتقد هستند که او ممکن است در بخشی از فیلم با لباسی ساده مشابه این تصاویر حضور داشته باشد و در ادامه شاهد لباس کامل او که شامل یک ماسک با تصویر جمجمه و شنل بلند می‌شود، خواهیم بود و برخی دیگر می‌گویند که لباس او با CGI کامل خواهد شد. علاوه بر این، این شخصیت ممکن است یکی از سربازهای Taskmaster در پشت صحنه فیلم باشد و این شخصیت که حضور یا بازیگر آن هنوز تایید نشده، در تصاویر منتشر شده حضور ندارد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

تسک مستر در فیلم Black Widow

تسک مستر در فیلم Black Widow

تسک مستر در فیلم Black Widow

فیلم Black Widow هنوز تاریخ اکرانی ندارد و اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که گفته‌ می‌شود در فیلم بلک ویدو حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، کارگردانی فیلم بلک ویدو را براساس فیلمنامه‌ای از جک شفر و ند بنسون، بر عهده خواهد داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده