نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

سریال The Office نتفلیکس را ترک خواهد کرد

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که یونیورسال تصمیم به قطع همکاری با این سرویس استریم گرفته و بدین ترتیب سریال The Office این شبکه را ترک می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال The Office (آفیس) قرار است شبکه نت فلیکس را ترک کند. شرکت NBCUniversal با انتشار یک اعلامیه اعلام کرد که سرویس استریم شبکه NBC قرار است در سال ۲۰۲۰ آغاز به کار کند و سریال The Office نیز به مدت ۵ سال به‌عنوان محتوای اختصاصی آن از سال ۲۰۲۱ دسترس خواهد بود. هر ۹ فصل این سریال قرار است از این سرویس استریم جدید منتشر شود و بدین ترتیب این سریال کمدی و سیتکام تا روز اول ژانویه ۲۰۲۱ (۱۲ دی ۱۳۹۹) در دسترس کاربران شبکه Netflix خواهد بود. شبکه نتفلیکس نیز با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر این خبر را تایید و اعلام کرد که طبق گفته شبکه NBC، سریال The Office محبوب‌ترین سریال در بین تمامی سرویس‌های استریم بوده و طبق آماری که این شبکه منتشر کرده، مشترکین این سرویس‌ها در سال ۲۰۱۸ حدود ۵۲ میلیارد دقیقه از زمان خود را به تماشای سریال آفیس اختصاص داده‌اند.

سریال The Office

اگرچه مشخص نیست NBC چگونه به این آمار دسترسی پیدا کرده، اما این شبکه می‌گوید که این آمار در ماه آوریل امسال به حدود دو برابر افزایش پیدا کرده است. در هر حال، سریال The Office یکی از محبوب‌ترین سریال‌های شبکه نتفلیکس در آمریکا بوده که حتی برایان بومگارتنر، بازیگر نقش کوین مالون در مصاحبه‌ای در ماه گذشته گفته بود که این سریال تا به امروز محبوب‌ترین سریال شبکه نتفلیکس بوده است. شبکه استریم NBC که هنوز نام مشخصی ندارد، قرار است در سال ۲۰۲۰ با یک کتابخانه گسترده از محبوب‌ترین فرانچایزها، فیلم‌ها و سریال‌ها آغاز به کنار کند که این سرویس استریم قرار است دارای برنامه و سریال‌های کاملا جدیدی نیز باشد. گفته می‌شود که نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ حدود ۱۰۰ میلیون دلار برای سریال Friends (دوستان) که دومین سریال محبوب نتفلیکس است و این سریال نیز قرار است این سرویس استریم را ترک کند، پرداخت کرده و به نظر می‌رسد که نتفلیکس هزینه مشابه‌ای را قرار نبود برای حفظ سریال The Office به NBC و یونیورسال پرداخت کند.

طبق گفته هالیوود ریپورتر، شبکه NBC قرار است سالیانه ۱۰۰ میلیون دلار به بخش تلویزیونی یونیورسال برای پخش سریال The Office پرداخت کند که یونیورسال و NBC درواقع زیر مجموعه یک شرکت نیز هستند. در حال حاضر شبکه NBC قرار است سریال آفیس را تنها در آمریکای شمالی پخش کند و به‌طور مثال، این سریال در کشور استرالیا ازطریق نتفلیکس در دسترس نبود و این سریال از سرویس استریم Stan در استرالیا قابل تماشا بوده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده