نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶

اولین پوسترهای انیمیشن Trolls World Tour با محوریت شخصیت‌های آن؛ انتشار اولین تصاویر رسمی

به تازگی اولین پوسترهای رسمی انیمیشن Trolls World Tour با محوریت شخصیت‌های آن به‌همراه اولین تصاویر آن منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز اولین پوسترها و تصاویر رسمی انیمیشن Trolls World Tour (تور جهانی ترول‌ها) را منتشر کرده‌اند. در اولین پوسترهای رسمی این انیمیشن سینمایی شاهد معرفی ۲۲ شخصیت قسمت اول و شخصیت جدید هستیم که طبق این ۲۱ پوستر، آنا کندریک، جاستین تیمبرلیک، کلی کلارکسون، جیمز کوردن، سم راکول، چنس د رپر (در پوسترها حضور ندارد)، آزی آزبورن، اندرسون پاک، آیکان پاپ (اينو جاو كارولاين هيلت)، کونال نایر، ران فانچز، جیمی درنان، آنتونی راموس، کاران سونی، فلولا بورگ، جی بالوین، مری جی. بلایژ، ریچل بلوم، جرج کلینتون، استر دین، کینن تامسون و گوستاوو دودامل، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Trolls 2 (ترول‌ها ۲) حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده دارند. شما در ادامه می‌توانید این ۲۱ پوستر را مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Trolls World Tour

علاوه بر این، وب‌سایت People اولین تصاویر رسمی انیمیشن Trolls World Tour را نیز منتشر کرده است که علاوه بر بازگشت پاپی و برنچ، در این تصاویر شاهد حضور شخصیت‌های جدید دنباله انیمیشن Trolls (ترول‌ها) نیز هستیم. با توجه به این تصاویر به نظر می‌رسد که قرار است شاهد موسیقی‌های متنوعی از جمله گروه‌های راک در این انیمیشن باشیم که به همین منظور عجیب نیست که نام‌های زیادی از خواننده‌ها و آهنگسازهای مختلف را در فهرست صداپیشگان انیمیشن Trolls World Tour مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این هفت تصویر را نیز مشاهده کنید:

تصویر انیمیشن Trolls World Tour

تصویر انیمیشن Trolls World Tour

تصویر انیمیشن Trolls World Tour

والت دورن و دیوید اسمیت کارگردانی انیمیشن Trolls World Tour را بر عهده دارند. جاناتان ایبل و گلن برگر نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. انیمیشن Trolls به کارگردانی مایک میچل و والت درون و براساس فیلمنامه‌ای از اریکا ریوینوجا، در سال ۲۰۱۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۳۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. بودجه ساخت این انیمیشن ۱۲۵ میلیون دلار بوده است.

انیمیشن Trolls World Tour برای اکران در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ (۲۹ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده