نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۹

سریال L.A.’s Finest برای فصل دوم تمدید شد

شبکه Spectrum از تمدید سریال L.A.’s Finest با بازی جسیکا آلبا و گابریله یونیون، برای فصل دوم خبر داده است.

از ماه گذشته پخش سریال L.A.’s Finest که در واقع اسپین آف تلویزیونی مجموعه فیلم Bad Boys (پسران بد) بود، از شبکه Spectrum آغاز شد و همچنان نیز پخش فصل اول آن ادامه دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Bad Boys برای فصل دوم تمدید شده است. طبق خبری که TheWrap منتشر کرده، شبکه Spectrum از تمدید سریال L.A.’s Finest برای فصل دوم خبر داده است که در فصل دوم این سریال قرار است بار دیگر شاهد بازگشت گابریله یونیون در نقش سیدنی برنت ملقب به سید و جسیکا آلبا در نقش نانسی مک‌کنا، در نقش‌های اصلی این سریال باشیم. کاترین پاپ، رئیس بخش سریال‌های اورجینال شبکه Spectrum در بیانیه منتشر شده این شبکه گفت:

ما بسیار هیجان زده هستیم که سریال L.A.’s Finest توانست با استقبال گسترده مشترکین ما مواجه شود. زمانی که برای اولین بار قسمت پایلوت (آزمایشی) را دیدم که در مورد دو زن قوی بود که در حال یادگیری اعتماد و پشتیبانی از یکدیگر برای بسیاری از مشکلاتی که در معرض آن قرار دارند هستند، من می‌دانستم که هرکسی آن را مثل من دنبال خواهد کرد. از عملکرد گابریله و جسیکا به‌عنوان بازیگران و تهیه کننده‌های اجرایی به‌همراه برندون مارگولیس و برندون سونیر، سازندگان سریال و دیگر عوامل سریال برای همکاری در ساخت فصل اول سریال قدردانی و تشکر می‌کنم که آن‌ها به ما کمک کردند تا اولین سریال اورجینال ما ساخته و منتشر شود و تصمیم برای ساخت فصل دوم سریال L.A.’s Finest، تصمیم فوق العاده آسان و راحتی برای ما بود.

L.A.’s Finest

سریال L.A.’s Finest داستان سیدنی برنت، مامور سازمان مبارزه با مواد مخدر آمریکا (DEA) را دنبال می‌کند که این سازمان را ترک کرده و حالا زندگی تازه‌ای را آغاز کرده است. او اکنون کارآگاه اداره پلیس لس آنجلس است و در شغل جدید خود با نانسی مک‌کنا آشنا و همکار می‌شود. سیدنی و نانسی با اینکه تفاوت زیادی در کار و زندگی شخصی خود دارند، باید با همکاری یکدیگر با جرم و جنایت در سطح شهر لس آنجلس مبارزه کنند. دوین مارتین، زک گیلفورد، رایان مک‌پارتلین، سوفی رینولدز، ارنی هادسون، بری اسلوآنه، زاک مک‌گاون، جیک بیوزی و لاز آلونسو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال L.A.’s Finest حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فردا پخش فصل اول این سریال که در ۱۳ قسمت تولید شده بود، با پخش دو قسمت پایانی آن به پایان خواهد رسید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده