نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

سریال شخصیت لوبو در دست ساخت است

شبکه Syfy از همکاری دوباره با شرکت DC برای ساخت یک سریال فرعی از Krypton براساس شخصیت لوبو خبر داد.

به‌تازگی پخش فصل دوم سریال Krypton (کریپتون) از شبکه سای فای (Syfy) آغاز شده است که در فصل دوم این سریال، شخصیت لوبو قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی فصل دوم سریال کریپتون که سریال پیش درآمد شخصیت و مجموعه سوپرمن است، باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریالی براساس شخصیت لوبو تایید و اعلام شده است. شبکه Syfy و دی سی (DC) در حال ساخت سریالی اسپین آف براساس سریال Krypton هستند که تمرکز آن روی شخصیت لوبو خواهد بود. سریال Lobo قرار است داستان یک جایزه بگیر بسیار خطرناک را دنبال کند که اطلاعات بیشتری از داستان این سریال فعلا در دسترس نیست. همچنین کامرون ولش، تهیه کننده اجرایی سریال Krypton، به‌عنوان شورانر سریال Lobo انتخاب و معرفی شده است. امت جی. اسکنلن نقش شخصیت لوبو را در سریال کریپتون بر عهده دارد، اما در حال حاضر حضورش در سریال مستقل این شخصیت اعلام نشده است.

بااین‌حال، بخش محصولات تلویزیونی دارای فیلمنامه برادران وارنر به Gamespot گفته‌اند که مذاکرات با اسکنلن برای حضور در سریال Lobo آغاز شده است. اسکنلن بیشتر برای بازی در نقش جیم کوریگان در سریال Constantine (کنستانتین) و فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) شناخته می‌شود. در سال ۱۹۸۳ برای اولین‌بار شاهد حضور شخصیت لوبو در شماره سوم کامیک Omega Men بودیم، اما عمده شهرت این شخصیت در دهه ۹۰ میلادی بوده که شاهد گسترش حضور این شخصیت در کامیک‌های DC بودیم. کامرون کاف، جورجینا کمپبل، ایان مک‌الینی، بلیک ریتسون، امت جی. اسکنلن، الیوت کووان، ارون پیر، شان سیپس، راسموس هاردیکر، والیس دی و آن اگبوم، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Krypton حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل جدید سریال Krypton حدود چهار یا پنج ماه پس از اتفاقات قسمت پایانی فصل اول آن آغاز شده است. علاوه‌بر لوبو، در سریال کریپتون شاهد حضور دشمنان کلاسیک سوپرمن مثل برینیاک، دومزدی و ژنرال زاد نیز هستیم که مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز در ۱۰ قسمت تولید شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده