نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازیگر فیلم I, Tonya به فیلم جدید کلینت ایستوود پیوست

پاول والتر هاوسر، بازیگر فیلم I, Tonya، در جدیدترین فیلم کلینت ایستوود با عنوان The Ballad of Richard Jewell حضور خواهد داشت و نقش شخصیت ریچارد جول را ایفا خواهد کرد.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپوتر (THR)، پاول والتر هاوسر، بازیگر و استند‌‌آپ کمدین معروف آمریکایی، نقش شخصیت اصلی را در فیلم زندگینامه‌ای The Ballad Of Richard Jewell (تصنیف ریچارد جول) کلینت ایستوود، کارگردان قدیمی و خوش‌نام سینمای هالیوود، ایفا خواهد کرد؛ طبق این گزارش، پاول والتر هاوسر قرار است نقش شخصیت ریچارد جول را در این فیلم ایفا کند. در خبر پیشین اعلام شده بود که سم راکول قرار است این نقش را ایفا کند که گویا این طور نیست و وی نقشی دیگر را بر عهده دارد. داستان این فیلم در مورد زندگی واقعی یک نگهبان امنیتی است. فیلم The Ballad Of Richard Jewell قرار است براساس مقاله‌‌ای از ماری برنر با نام American Nightmare: The Ballad of Richard Jewell که در سال ۱۹۹۷ توسط مجله ونیتی فیر چاپ شد، تولید و اکران شود.

طبق گزارش چند روز پیش سایت وِرایتی، سم راکول، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری)، در حال انجام مذاکرات نهایی برای حضور در جدیدترین پروژه کلینت ایستوود است.

Sam Rockwell

فیلم The Ballad Of Richard Jewell براساس یک داستان واقعی ساخته خواهد شد که به ماجرای ریچارد جول، نگهبان بی‌گناه گارد امنیتی المپیک آتلانتا که در سال ۱۹۹۶ برگزار شد، خواهد پرداخت. او در جریان برگزاری المپیک تابستانی سال ۱۹۹۶ آتلانتا به‌عنوان بخشی از نگهبانان گارد امنیتی فعالیت می‌کرد که متوجه وجود یک جسم مشکوک در محل کار خود می‌شود که این موضوع را به مسئولان خود گزارش می‌دهد. این جسم مشکوک یک بمب بوده که پیش از خنثی‌سازی، منفجر و باعث مرگ یک نفر و مجروح شدن بیش از صد نفر می‌شود. ریچارد جول در ابتدا به‌عنوان یک قهرمان معرفی شد، اما چند روز بعد FBI به او مشکوک شد و او را به‌عنوان مظنون اصلی این بمب‌گذاری دستگیر کرد. بااین‌حال، او در ادامه بی‌گناه شناخته شد که این موضوع باعث جنجال زیادی در آن زمان شده بود. فیلم The Ballad of Richard Jewell سال‌ها در نوبت ساخت بوده و حتی قرار بود جونا هیل نقش ریچارد جول را در این فیلم بازی کند. پس از همکاری هیل با لئوناردو دی کاپریو در فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت)، قرار شد که دی‌ کاپریو نقش وکیل جول را در این فیلم بازی کند، اما در حال حاضر این دو بازیگر تنها قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشته باشند. داویسون کیلوران، کوین میشر و کلینت ایستوود، دیگر تهیه‌کنندگان فیلم The Ballad of Richard Jewell خواهند بود.

پاول والتر هاوسر قرار است نقش شخصیت ریچارد جول را در فیلم The Ballad of Richard Jewell ایفا کند

از معروف‌ترین فیلم‌هایی که پاول والتر هاوسر در آن‌ها حضور داشته و به‌ایفای نقش پرداخته است، می‌توان به فیلم I, Tonya (من تونیا هستیم)، فیلم Virginia (ویرجینیا)، فیلم Quad (چهارضلعی)، فیلم Super Troopers 2 (سربازان فوق‌العاده ۲) و فیلم BlacKkKlansman  اسپایک لی اشاره داشت. آخرین نقش‌آفرینی وی نیز مربوط‌به فیلم BlacKkKlansman می‌شود که هفتادویکمین جشنواره فیلم کن، نامزد دریافت جایزه شد. این فیلم در نودویکمین دوره جوایز اسکار در ٦ رشته نامزد شد و درنهایت اسپایک لی جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را از آن خود کرد. وی در این فیلم با بازیگرانی چون جان دیوید واشنگتن، آدام درایور، لورا هری‌یر، توفر گریس و کوری هاکینز همبازی بود. این فیلم با بودجهٔ ۱۵ میلیون دلاری، فروشی ۹۴ میلیون دلاری در گیشه داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده