نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

تاریخ اکران فیلم Micronauts تغییر کرد

بعد از اعلام تأخیر در اکران فیلم Snake Eyes، حال نوبت به دیگر پروژه مشترک پارامونت پیکچرز و هاسبرو رسید و فیلم Micronauts (مایکروناتز) هم در تاریخی جدید روی پرده خواهد رفت.

پیش‌تر در خبری اعلام کردیم که فیلم Snake Eyes (اسنیک آیز) که فیلم فرعی مجموعه G.I. Joe (جی.آی. جو) براساس شخصیت اسنیک آیز است، با تأخیر در اکران مواجه شده است و به‌جای تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ماه ۱۳۹۹)، در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹) روی پردهٔ سینما خواهد رفت.

دنیای سینمایی هاسبرو (Hasbro Cinematic Universe) توسط شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) راه‌اندازی و معرفی شده بود و در این مدت چندین مرتبه فیلم Micronauts (مایکروناتز) این دنیای سینمایی با تأخیر همراه شده است. هنوز کارگردان و دیگر عوامل سازندهٔ این پروژه نیز معرفی نشده‌اند و برای اطلاع بیشتر در این رابطه، باید منتظر اخبار آتی بمانیم. فیلم Micronauts برای اکران در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده بود که حال با تصمیم جدید پارامونت پیکچرز و هاسبرو، این فیلم با تأخیری بیش از شش ماهه، در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

از دیگر پروژه‌های دنیای سینمایی هاسبرو، می‌توان به ریبوت فیلم G.I. Joe، فیلم Snake Eyes، فیلم Visionaries (خیال پردازها)، فیلم MASK (ماسک) و فیلم Dungeons & Dragons (سیاه چال‌ها و اژدهایان)، اشاره کرد که احتمال تغییر تاریخ اکران دیگر پروژه‌ها نیز وجود دارد. فیلم Dungeons & Dragons در حال حاضر برای اکران در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (۱ مرداد ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است که هیچ بعید نیست که این فیلم نیز با توجه به تغییرات پیش‌آمده در جدول اکران دیگر پروژه‌ها، با تأخیری چندماهه روی پردهٔ سینما برود. علاوه بر این فیلم‌ها، شرکت پارامونت پیکچرز هاسبرو به‌دنبال ساخت ریبوت فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) نیز هستند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده