نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تأیید حضور بازیگران قدیمی Ghostbusters در فیلم جدید مجموعه

سیگورنی ویور، بازیگر دو فیلم ابتدایی مجموعهٔ Ghostbusters (شکارچیان روح)، در سخنانی از حضور خود و دیگر بازیگران قدیمی این مجموعه، در فیلم Ghostbusters 3 سخن گفت.   

دی ماه سال گذشته بود که شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures)‌ ساخت قسمت جدید فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) را رسماً تأیید و اعلام کرد. این فیلم یک بازسازی نخواهد بود و اتفاقات آن در دنیای اصلی این مجموعه محبوب علمی-تخیلی و کمدی جریان خواهد داشت. همان‌طور که می‌دانید فیلم ابتدایی مجموعهٔ Ghostbusters در سال ۱۹۸۴ و توسط ایوان رایتمن ساخته شد و شرکت کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) اکران این فیلم را بر عهده داشت. بیل موری، سیگورنی ویور، دن آیکروید، هارولد رمیس، ریک مورانیس و ارنی هادسون در آن فیلم حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. نسخهٔ ابتدایی بسیار مورد استقبال منتقدان و تماشاچیان قرار گرفت و با بودجهٔ ساخت ۳۰ میلیون دلاری، حدود ۲۹۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. دنبالهٔ آن فیلم در سال ۱۹۸۹ و باز هم به کارگردانی ایوان رایتمن روی پردهٔ سینما رفت که البته این فیلم نتوانست موفقیت‌های فیلم ابتدایی را تکرار کند. بودجهٔ ساخت فیلم دوم حدود ۳۷ میلیون دلار بود و فروش آن در گیشه به ۲۱۵ میلیون دلار رسید.

حال سیگورنی ویور، در سخنانی کوتاه از احتمال حضور خود و دیگر بازیگران دو فیلم ابتدایی چون بیل موری و دن آیکروید، در فیلم Ghostbusters 3 (شکارچیان روح ۳) سخن گفت. وی در مصاحبه با مجلهٔ Parade، تأیید کرد بار دیگر نقش شخصیت دانا برت را که در دو فیلم ابتدایی بر عهده داشت، ایفا خواهد کرد، اما به جزئیات داستانی فیلم جدید این مجموعهٔ علمی-تخیلی و کمدی اشاره‌ای نداشت. سخنان وی را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

همکاری دوباره با بازیگران دو فیلم ابتدایی خبری فوق‌العاده است و از شادی سرازپا نمی‌شناسم!

سیگورنی ویور با این سخنان، حضور خود در فیلم Ghostbusters 3 و در نقش شخصیت دانا برت را تأیید کرد و به‌احتمال فراوان دیگر نقش شخصیت ربکا گرین را که در فیلم آخر این مجموعه داشت و سال ۲۰۱۶ اکران شد، نخواهد داشت؛ شخصیت ربکا گرین در آخرین فیلم مجموعهٔ Ghostbusters، استاد و راهنمای شخصیت جیلیان هولتزم با نقش‌آفرینی کیت مک‌کینون بود.

Sigourney Weaver

پیش‌تر در اخباری اعلام شده بود مکینا گریس که نقش کودکی کارول دانورز را در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) بازی کرده بود، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. پیش از وی نیز، کری کن، بازیگر فصل سوم سریال Fargo (فارگو) و سریال The Leftovers (بازماندگان) و فین ولفهارد، بازیگر سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) و فیلم It (آن)، اولین بازیگرانی بودند که به قسمت جدید فیلم Ghostbusters اضافه شده بودند که این دو قرار است به‌ترتیب نقش مادر و پسر خانواده را بازی کنند و حال گفته می‌شود که گریس نقش دختر کن و خواهر ولفهارد را بازی خواهد کرد که ظاهراً نقش اصلی این فیلم نیز خواهد بود.

سیگورنی ویور نقش شخصیت ربکا گرین را در آخرین فیلم مجموعهٔ Ghostbusters داشت 

آخرین فیلم مجموعهٔ Ghostbusters در سال ۲۰۱۶ اکران شد و در این فیلم بازیگرانی چون ملیسا مک کارتی، کریستن ویگ، کیت مک‌کینون، لزلی جونز، چارلز دنس و کریس همسورث حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. نسخهٔ جدید با وجود آنکه فیلم بدی در مجموع نبود، به مذاق همه، مخصوصاً طرفداران متعصب این مجموعه خوش نیامد. این فیلم در گیشه عملکرد چندان خوبی نداشت و با بودجهٔ ساخت ۱۴۴ میلیون دلاری، حدود ۲۳۰ میلیون دلار در گیشه فروش کرد. گفتنی است ساخت قسمت سوم باعث خشم و عصبانیت لزلی جونز شده است و وی این کار زشت، زننده‌ و توهینی به بازیگران زن نسخهٔ ۲۰۱۶ می‌داند.

همچنین سال گذشته بود که ایوان رایتمن در مصاحبه‌ای تأیید کرد که یک انیمیشن سینمایی براساس مجموعه Ghostbusters در دست ساخت است. گویا ساخت این انیمیشن تأیید شده است و کارگردانی آن را فلچر مولز بر عهده خواهد داشت. اطلاعات چندانی از انیمیشن جدید در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این انیمیشن برای اکران در سال ۲۰۱۹ میلادی در نظر گرفته شده است.

قسمت جدید فیلم Ghostbusters قرار است در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹) اکران شود. انتظار می‌رود فیلم‌برداری و تولید فیلم Ghostbusters 3 از فصل تابستان امسال آغاز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده