نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

اولین پوستر فیلم Wonder Woman 1984 با محوریت رونمایی از لباس جدید پرنسس دایانا

کمپانی برادران وارنر اولین پوستر رسمی فیلم Wonder Woman 1984 را منتشر کرده که در این پوستر شاهد رونمایی از لباس جدید پرنسس دایانا هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) منتشر شده است. به مناسبت یک سال مانده به اکران دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز)، پتی جنکینز، کارگردان این فیلم با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در توییتر از اولین پوستر رسمی این فیلم ابرقهرمانی از دنیای DC (دی سی) رسما رونمایی کرد. در این پوستر تنها شاهد حضور پرنسس دایانا هستیم که لباس و زره جنگی جدید و متفاوتی را بر تن دارد که ظاهرا سازندگان فیلم در نهایت تصمیم گرفتند تا تغییرات گسترده‌ای را در آن ایجاد کنند. با این حال، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی ۲۰۱۸ دارای پنل نخواهد بود و بدین ترتیب طرفداران برای تماشای تصاویر جدید از فیلم Wonder Woman 1984 باید تا اواخر سال ۲۰۱۹ صبر کنند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Wonder Woman 1984

گل گدوت در نقش پرنسس دایانا (زن شگفت‌انگیز)، کریس پاین در نقش استیو ترور، کریستن ویگ در نقش چیتا، پدرو پاسکال، کانی نیلسن در نقش ملکه هیپولیتا، رابین رایت در نقش ژنرال آنتیوپ، راوی پتل، گابریلا وایلد، ساندریا شرما و ناتاشا روتول، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Wonder Woman 1984 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کارگردانی این فیلم از دنیای سینمایی DC بر عهده پتی جنکینز بوده است. همچنین هانس زیمر وظیفه نوشتن و ضبط موسیقی متن دنباله فیلم Wonder Woman را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر کارگردانی جنکینز به‌همراه جف جانز و دیوید کالاهام وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Wonder Woman 1984 برای اکران در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است. فیلم Wonder Woman در تابستان سال ۲۰۱۷ به روی پرده‌های سینما رفت و علاوه بر دریافت نقدهای مثبت، این فیلم توانست بیش از ۸۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان نیز فروش کند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده