نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

پوستر فصل سوم سریال Jessica Jones منتشر شد

زمان زیادی تا پخش فصل سوم و پایانی سریال Jessica Jones باقی نمانده است و حال شاهد انتشار پوستر رسمی این فصل هستیم.

بخش تلویزیونی مارول، پوستر فصل سوم و پایانی سریال ابرقهرمانی Jessica Jones (جسیکا جونز) را منتشر کرد و تریلر این سریال سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) نیز به‌احتمال فراوان فردا پخش خواهد شد.

طی ماه‌های گذشته سرویس استریم نتفلیکس سه سریال مشترک خود با مارول را که شامل سریال Iron Fist (آیرون فیست) پس از دو فصل، سریال Luke Cage (لوک کیج) پس از دو فصل و سریال Daredevil (دردویل) پس از سه فصل می‌شود، لغو کرده است. همچنین پخش دو سریال باقی مانده مشترک سرویس استریم نتفلیکس و مارول نیز لغو شده است. طبق خبری که دِدلاین منتشر کرده بود، نتفلیکس سرانجام چندی پیش اعلام کرد که ادامه پخش سریال The Punisher (پانیشر) پس از دو فصل و سریال Jessica Jones پس از سه فصل لغو شده است. بدین ترتیب با انتشار فصل سوم سریال Jessica Jones که قرار است چند روز دیگر روی آنتن برود، همکاری نتفلیکس و مارول رسماً به اتمام خواهد رسید.

پوستر فصل سوم سریال Jessica Jones را که توسط بخش تلویزیونی مارول منتشرشده در پایین مشاهده می‌کنید:

Jessica Jones

هنوز جزئيات داستانی زیادی از فصل سوم سریال Jessica Jones اعلام نشده است. شخصیت جسیکا جونز در کمیک‌های مربوط به همین شخصیت هم آنچنان دنیای بزرگی نداشت و فصل دوم سریال سرویس استریم نتفلیکس نیز بسیار متفاوت با کمیک‌ها بود و احتمالاً سازندگان در فصل سوم نیز همین رویه را ادامه خواهند داد.

در فصل دوم سریال جسیکا جونز که سبکی درام، اکشن و ماجراجویی داشت، بازیگرانی چون کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش پاتریشا واکر/هل کت، اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، جی. آر. رمیرز در نقش اسکار اراچو، تری چن در نقش پرایس چنگ، لیا گیبسن در نقش اینز گرین، کری-ان ماس در نقش جرین هوگارث و جانت مک‌تیر در نقش آلیسا جونز از جمله بازیگران ثابت بوده‌اند و از بازیگران مقطعی و مهمان می‌توان به کلوم کیت رنی در نقش دکتر کارل مالوس، هل اوژان در نقش گریفین سینکلیر، جان وینتیمیلیا در نقش کارآگاه ادی کاستا، ربکا د مورنی در نقش دوروثی واکر، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون و ویل تراوال در نقش ویل سیمپسون اشاره کرد.

فصل پایانی سریال Jessica Jones در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۸) روی آنتن خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده