نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

کارگردانان Avengers: Endgame مجموعه انیمیشن Magic: The Gathering را تولید می‌کنند

برادران روسو قصد تولید مجموعه انیمیشنی براساس بازی کارتی Magic: The Gathering را دارند.

حدود یک ماه و نیم از اکران فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) می‌گذرد و این اثر سینمایی دیزنی و مارول توانسته است موفقیت‌های عظیمی به‌دست آورد. در این میان خیلی‌ها منتظر رونمایی از پروژه‌های بعدی برادران روسو به‌عنوان کارگردانان این فیلم بودند و طبق اخبار منتشر شده، آن‌ها قرار است تولید مجموعه انیمیشن Magic: The Gathering را برعهده بگیرند.

این مجموعه برای نتفلیکس (Netflix) آماده می‌شود و این کمپانی هم بیانیه‌ای در این زمینه منتشر کرده است:

برادران روسو روی خلق داستانی کاملاً جدید براساس Magic: The Gathering نظارت خواهند داشت که ماجراهای تازه‌ای را در مورد Planeswalkerها روایت می‌کند؛ جادوگران قدرتمندی که در قالب قهرمانان و شخصیت‌های خبیث به مبارزاتی با یکدیگر می‌پردازند که دنیای Magic را به چالش می‌کشد.

جو و آنتونی روسو هم در این زمینه می‌گویند:

ما از قدیم جزو بازیکنان و طرفداران سرسخت Magic: The Gathering بوده‌ایم و به همین دلیل زنده کردن ماجراهای این مجموعه در قالب انیمیشن برای ما شور و شوق فراوانی به همراه خواهد داشت.

در کنار آنتونی و جو روسو، هنری گیلروی (Star Wars: The Clone Wars) و خوزه مولینا (Agent Carter) هم به‌عنوان شورانر روی این مجموعه نظارت خواهند داشت و طراحی انیمیشن هم برعهده اعضای Bardel Entertainment خواهد بود که پیش از این شاهد کارهایی چون Rick and Morty، Teen Titans Go و The Dragon Prince (محصول نتفلیکس) از آن‌ها بوده‌ایم.

Magic: The Gathering کار خود را از سال ۱۹۹۳ آغاز کرد و عبارت بود از یک مجموعه بازی کارتی که توسط شرکت Wizards of the Coast عرضه شد. این مجموعه خیلی زود به محبوبیت عظیمی رسید و بعدها انواع و اقسام نسخه‌های آن منتشر شدند و کار به تولید کومیک‌ها، کتاب‌ها و بازی‌های ویدیویی هم رسید. در مورد میزان محبوبیت این مجموعه همین بس که تنها در فاصله بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ بیش از ۲۰ میلیارد کارت Magic به بازار عرضه شده است.

در Magic: The Gathering شاهد حضور جادوگرانی به نام Planeswalker هستیم که قدرت زیادی دارند و می‌توانند بین دنیاهای مختلف یا Planeها جابجا شوند. داستان انیمیشن برادران روسو ارتباط مستقیمی با داستان‌های قبلی این مجموعه نخواهد داشت و یک روایت جدید محسوب می‌شود، ولی احتمالاً می‌توانیم شاهد حضور تعدادی از Planeswalkerهای معروف این مجموعه باشیم، از Jace Beleren و Nicol Bolas تا Chandra Nalaar که تنها تصویر منتشرشده در ارتباط با انیمیشن هم به او مربوط می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده