نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴

اولین تصویر کاترین لانگفورد در سریال Cursed منتشر شد

شبکه نتفلیکس اولین تصویر رسمی سریال Cursed را منتشر کرده که در آن شاهد حضور کاترین لانگفورد هستیم. این سریال در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی سریال Cursed (نفرین شده) منتشر شده است. شبکه نت‌ فلیکس به تازگی اولین تصویر رسمی این سریال فانتزی را در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده که در این تصویر شاهد حضور کاترین لانگفورد، بازیگر نقش نیمو که نوجوانی بانوی دریاچه است، هستیم که شمشیری مشابه به شمشیر شاه آرتور را در دست دارد و به نظر می‌رسد که در حال مبارزه با یک شخص یا گروه است. با این حال، اطلاعات بیشتری از این تصویر در دسترس نیست، اما شبکه Netflix تایید کرد که سریال Cursed در سال ۲۰۲۰ از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. این سریال اقتباسی از رمانی گرافیکی به همین نام اثر فرانک میلر و تام ویلر است که این دو وظیفه ساخت سریال آن را نیز بر عهده دارند و فصل اول سریال Cursed قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Cursed

سریال Cursed اقتباسی متفاوت از افسانه‌های دنیای شاه آرتور را دنبال می‌کند و این سریال قرار است داستان نیمو را به تصویر بکشد. نیمو یک قهرمان نوجوان است که استعداد نهفته و مرموزی در خود دارد و سرنوشت او این خواهد بود که به بانوی دریاچه‌ی قدرتمند و البته محزون تبدیل شود. او بعد از مرگ مادرش، به طور ناگهانی با فردی به نام آرتور برخورد می‌کند؛ یک مزدور جوان که در تلاش است تا مرلین را پیدا کند و یک شمشیر باستانی را به مقصد مورد نظرش برساند. نیمو در طی جریان ماجراجویی و سفرش، تبدیل به نماد شجاعت و شورش علیه پالادین‌های قرمز ترسناک و همچنین پادشاه آنها یعنی اوتر پندراگون می‌شود.

کاترین لانگفورد و شبکه نتفلیکس پیش از این در سریال Thirteen Reasons Why (سیزده دلیل که چرا) همکاری کرده بودند و او در این سریال نقش هانا بیکر را بر عهده داشت. همچنین لانگفورد اخیرا در فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) نیز به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر لانگفورد، دوون ترل، گوستاو اسکاشگورد، پیتر مولان، شالوم برن، فرانکلین، دنیل شارمن، سباستین ارمستو، لیلی نیومارک، امیلی کوتس، بیلی جنکینز و چارلی ایلز، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Cursed حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده