نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۶

پوستر جدیدی از انیمیشن هارلی کویین منتشر شد

کیلی کوئوکو، صداپیشه شخصیت هارلی کوئین، پوستر جدیدی از سریال Harley Quinn را منتشر کرده است.

اردیبهشت سال گذشته بود که شرکت دی سی اینترتینمنت رسما از شبکه استریم خود با نام دی سی یونیورس (DC Universe) رونمایی کرد که در حاشیه آن، ساخت سریال Harley Quinn (هارلی کوئین) تایید شد که قرار است یک انیمیشن سریالی با درجه سنی بزرگسال (R) باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از انیمیشن Harley Quinn منتشر شده است. کیلی کوئوکو، صداپیشه شخصیت هارلی کوئین، به تازگی پوستر جدیدی از این سریال انیمیشنی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است که در این پوستر تنها هارلی کوئین با چوب بیسبال خود حضور دارد که ظاهرا یک فرد نگون بخت را هدف قرار داده و خون این شخص روی صورت و بدن هارلی کوئین قابل مشاهده است. علاوه بر اینکه این پوستر ظاهر کلی هارلی کوئین را نشان می‌دهد، این پوستر وعده خشونت بالا در سریال Harley Quinn را نیز داده است و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر سریال Harley Quinn

همچنین این پوستر نشان می‌دهد که پخش سریال هارلی کویین از پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. علاوه بر کوئوکو، لیک بیل در نقش پاملا آیزلی ملقب به پویزن آیوی، دایدریچ بیدر در نقش بروس وین ملقب به بتمن، الن تودیک در نقش جوکر، ران فانچس، جیمز وولک در نقش سوپرمن، تونی هیل در نقش دکتر سایکو، کریستوفر ملونی در نقش جیمز گوردون، راحول کولی در نقش اسکیرکرو، جی بی اسموو، جیسون الکساندر، واندا سایکس، جیانکارلو اسپوزیتو، ناتالی مورالس و جیم راش، دیگر بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال Harley Quinn حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده خواهند داشت. 

وظیفه نوشتن و ساخت تمامی قسمت‌های سریال Harley Quinn نیز بر عهده جاستین هلپرن، پاتریک شوماخر و دین لوری، است و این سه نفر به‌همراه کوئوکو، به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارند. مهر سال گذشته نیز اولین تریلر انیمیشن Harley Quinn منتشر شده بود که در آن شاهد ظاهر کلاسیک این شخصیت بودیم، اما این تصویر از تغییر ظاهر هارلی کوئین و نمایش ظاهر نسخه سینمایی آن خبر می‌دهد.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده