نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Jungle Cruise منتشر شد

به تازگی دواین جانسون دو تصویر جدید از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Jungle Cruise را به اشتراک گذاشته است.

شهریور سال گذشته بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) رسما به پایان رسید و حال این فیلم لایو اکشن وارد مراحل پیش از تولید شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. به‌تازگی دواین جانسون دو تصویر جداگانه از فیلم Jungle Cruise را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در تصویر اول، تنها شاهد حضور او هستیم و در تصویر دوم، او به‌همراه امیلی بلانت و ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم دیده می‌شود. فیلم جانگل کروز به یک فیلم ماجراجویی حماسی توصیف شده که کمپانی والت دیزنی امید زیادی به موفقیت این فیلم در تابستان سال آینده دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Jungle Cruis

Jungle Cruis

دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، جسی پلمونس، ادگار رامیرز، پل جیاماتی، ورونیکا فالکون، کوئم گوتیرز، اندی نیمن و دنی روویرا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jungle Cruise حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق)، کارگردانی این اثر را بر عهده داشته و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جی دی پین، پاتریک مک‌کی و مایکل گرین بوده است. فیلم Jungle Cruise براساس یک پارک تفریحی دیزنی ساخته شده و برای ساخت این فیلم از فیلم‌ها و مجموعه‌هایی چون فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب)، فیلم The Haunted Mansion (عمارت متروکه)، فیلم Mission to Mars، فیلم The Country Bears و فیلم Tomorrowland‌ (سرزمین فردا) الهام گرفته شده است.

فیلم Jungle Cruise برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. جانسون برنامه کاری بسیار شلوغی دارد و تنها در طی سال ۲۰۱۹، شاهد حضور راک در فیلم‌هایی چون فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) و فیلم Jumanji 3 (جومانجی 3) خواهیم بود.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده