نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

فیلم Furious 7 پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد

فیلم خشمگین ۷ نه‌تنها چهار هفته‌ی متوالی است که در صدر جدول باکس‌آفیس قرار دارد، بلکه اکنون پس از تایتانیک و آواتار، به عنوان سومین فیلم تاریخ که فروش جهانی‌اش از ۱ میلیارد دلار گذشته است شناخته می‌شود (سایر فیلم‌ها در مجموع فروش جهانی و داخلی به این عدد رسیده‌اند).

Furious 7 اکنون پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینما، بر اساس جدول باکس‌آفیس است. این فیلم همچنین با کنار زدن Transformers: Age of Extinction، به عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته در کشور چین نیز شناخته می‌شود.

اما از نظر فروش داخلی (در امریکا) Furious 7 این هفته هم با فروش ۱۸.۳ میلیون دلاری‌اش به عنوان پرفروش‌ترین فیلم امریکای شمالی در صدر جدول باکس‌آفیس باقی ‌ماند؛ این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود با انتشار فیلم Avengers: Age of Ultron در هفته‌ی آینده، بالاخره دوران پادشاهی Furious 7 بر باکس‌آفیس خاتمه پیدا کند.

این هفته فیلم تازه‌ی The Age of Adaline با بازی بلیک لایولی و هریسون فورد، با فروش ۱۳.۴ میلیون دلاری در جایگاه سوم قرار گرفت.

درام علمی‌تخیلی و تحسین شده‌ی Ex Machina، با بازی اسکار آیزاک و دامنال گلیسون (بازیگران فیلم آینده‌ی Star Wars: The Force Awakens)، این هفته در تعداد سینماهای بیشتری اکران شد و با رساندن فروشش به ۵.۴ میلیون دلار، در رتبه‌ی ششم باکس‌آفیس جای گرفت.

به زودی می‌توانید مقاله هفتگی اختصاصی زومجی از باکس‌آفیس  را مطالعه و با ۱۰ فیلم پرفروش این هفته آشنا شوید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده