نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

ساخت سریال انیمیشنی Deathstroke برای شبکه CW Seed تایید شد

شبکه CW ساخت سریالی انیمیشنی براساس شخصیت شرور و منفی دث استروک (Deathstroke) برای سرویس استریم خود را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CW از ساخت یک انیمیشن سریالی براساس یکی از دشمنان شخصیت بتمن خبر داده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این شبکه در حال ساخت سریال Deathstroke برای سرویس استریم CW Seed است که طبق گفته شبکه CW، این سریال انیمیشنی قرار است داستان اسلید ویلسون ملقب به دث استروک را دنبال کند که خانواده‌اش توسط یک شخصیت شرور و تبه‌کار به نام جکل (Jackal) و یک سازمان تروریستی به نام HIVE (هایو) تهدید شده است. مانو بنت که پیش از این در سریال Arrow (کماندار) نقش دث استروک را بازی کرده بود، برای صداپیشگی شخصیت اسلید ویلسون در انیمیشن Deathstroke باز خواهد گشت. با این حال، اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

شخصیت Deathstroke در سریال Arrow

سریال‌های مجموعه DC که توسط شبکه CW تولید و منتشر می‌شود، ارتباطی با دیگر فیلم‌ها و سریال‌های اقتباس شده از دنیای دی سی ندارد و به طور مثال مانو بنت قرار نیست نقش دث استروک را در سینما نیز بازی کند و همچنین سریال Deathstroke قرار است از سرویس استریم CW Seed منتشر شود و شاهد انتشار آن از شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) که خانه سریال‌هایی مثل سریال Titans (تایتان‌ها)، سریال Doom Patrol (دووم پاترول) و سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) است، نخواهیم بود. همچنین در فصل دوم سریال Titans نیز قرار است شاهد حضور شخصیت دث استروک باشیم که اسای مورالس، بازیگر فصل اول سریال Ozark (اوزارک)، نقش این شخصیت را در این سریال بر عهده دارد.

شخصیت اسلید ویلسون که بیشتر با نام دث‌استروک شناخته می‌شود، توسط مارو وولفمن و جرج پرز خلق شد و برای اولین‌بار در شماره دوم کامیک The New Teen Titans (تایتان‌های نوجوان جدید) که در دسامبر ۱۹۸۰ منتشر شد، شاهد حضور این شخصیت در دنیای کامیک DC بودیم. شخصیت دث استروک در انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies (تایتان‌های نوجوان به سینما می‌آیند!) نیز حضور داشت که ویل آرنت صداپیشگی این شخصیت را در این انیمیشن سینمایی بر عهده داشته است. در فیلم Justice League (لیگ عدالت) شاهد حضور کوتاه و معرفی شخصیت با بازی جو منگنیلو بودیم که قرار بود این شخصیت در فیلم مستقلش و فیلم مستقل بتمن نیز حضور داشته باشد که در حال حاضر بازگشت او به دنیای سینمایی DC مشخص نیست.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده