نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۹

مراحل تولید فصل سوم سریال Runaways آغاز شد

پس از اعلام ساخت فصل سوم سریال ابرقهرمانی و کامیکی Runaways (فراری ها)، حال این پروژه وارد مرحله تولید شده است.

چندی پیش بود که سرویس استریم هولو (Hulu) و بخش تلویزیونی مارول از تمدید سریال Runaways (فراری‌ها) برای فصل سوم خبر دادند. فصل دوم این سریال در آذر سال گذشته از سرویس استریم Hulu پخش شده بود. فصل سوم سریال Runaways قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود که نسبت به فصل دوم این سریال که در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شده بود، شاهد کاهش سه قسمتی فصل سوم هستیم. رنزی فلیز، گرگ سالکین، لیاراکا اوکانو، ویرجینیا گاردنر، آریلا بارر، آلگرا اکاستا، رایان سندز، آنجل پارکر، بریتنی ایشیباشی، جیمز یگاشی، کوین وایسمن، بریجید برنا، آنی ورشینگ، کیپ پاردیو، جیمز مارسترز و اور کارادین، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Runaways حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل دوم سریال Runaways ادامه داستان ۶ نوجوان با قدرت‌های مختلف را روایت می‌کرد که پس از کشف راز پدر و مادرهای شیطانی خود و قطع امید از آن‌ها، تصمیم به ترک خانه گرفتند و حال باید یاد بگیرند که به تنهایی زندگی کنند. علاوه بر اینکه آنان باید به دنبال غذا، جستجو برای پناهگاه و مراقبت از یکدیگر می‌بودند، این ۶ نوجوان باید یاد می‌گرفتند که چه چیزی خوب و چه چیزی بد است. در ادامه داستان آنان تصمیم گرفتند سازمان The Pride را برای همیشه نابود کنند، اما یک شخص نامشخص پیامی مرموز به جونا ارسال کرد. در همین حال تمرکز تمامی اعضای سازمان The Pride روی پیدا کردن و بازگرداندن فرزندان خود بود و جونا نیز برنامه خطرناک دیگری در ذهن داشت.

هنوز تاریخی برای انتشار فصل سوم سریال Runaways اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۱۹ یا در نیمه اول سال ۲۰۲۰، شاهد پخش فصل سوم این سریال از سرویس استریم Hulu باشیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده