نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

فاکس سریال The Orville را برای فصل سوم تمدید کرد

شبکه فاکس به‌صورت رسمی ساخت و تولید فصل سوم سریال The Orville (اورویل) را تأیید و اعلام کرد.

ساخت و تولید فصل سوم مجموعهٔ تلویزیونی کمدی، درام و علمی تخیلی The Orville (اورویل) شبکه فاکس (Fox)، از سوی مسئولین این شبکه برای فصل سوم تمدید شد.

با توجه به موفقیت فصل دوم مجموعهٔ تلویزیونی The Orville (اورویل)، چندان جای تعجب نداشت که مسئولین شبکه فاکس، این مجموعهٔ تلویزیونی را برای فصل سوم تمدید کنند؛ فصل دوم این مجموعهٔ تلویزیونی در ۱۴ قسمت تولید شد و هر قسمت میانگین ۳ میلیون بیننده داشت. در مورد فصل ابتدایی نیز باید بگوییم فصل اول مجموعهٔ تلویزیونی The Orville آن میزان موفقیت را برای ست مک‌فارلن به همراه داشت که قصد ساخت فصل دوم را نیز داشته باشد و در مجموع وی از کلیت کار خود راضی بود. بعد از موفقیت قسمت اول فیلم Ted در گیشه، دو فیلم بعدی وی، یعنی فیلم‌های A Million Ways to Die in the West (یک میلیون راه برای مردن در غرب) و Ted 2 (تد ۲) آنچنان موفق نبودند. داستان فصل اول مجموعهٔ تلویزیونی The Orville در ۴۰۰ سال آینده و در سفینه‌ٔ اکتشافی اورویل رخ می‌دهد. خدمه‌ٔ این کشتی فضایی که هم انسان و هم موجودات بیگانه آن را تشکیل داده‌اند، همواره در حال مواجه شدن با شگفتی‌ها و خطرات فضا هستند. در این بین مشکلات زندگی روزمره‌ٔ آن‌ها نیز به تصویر کشیده می‌شود.

در این مجموعهٔ تلویزیونی علمی-تخیلی، ست مک‌فارلن ایفاگر نقش شخصیت اِد مرسر، کاپیتان کشتی فضایی، بود و آدریان پالیکی (بازیگر دو سریال Agents of S.H.I.E.L.D و Friday Night Lights) در نقش همسر سابق وی، کلی گریسن ظاهر شد که وی نقش دستیار اول کاپیتان را نیز بر عهده داشت. از دیگر بازیگران فصل اول این مجموعهٔ تلویزیونی می‌توان به پنی جانسون جرالد در نقش کلر فین، اسکات گریمز در نقش گوردن مالی، پیتر مِیکن در نقش بورتس، هالستون سیج در نقش آلارا کیتان، جی. لی در نقش جان لامار، مارک جکسون در نقش آیزاک، چاد ال. کولمن در نقش کلایدن و نورم مک‌دونالد در نقش یافیت اشاره داشت. ست مک‌فارلن، برانان براگا، دیوید ای. گودمن، جیسون کلارک و لیز هلدنز تهیه‌کنندگان سریال The Orville بودند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده