نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

واچوفسکی ها در حال ساخت قسمت جدید فیلم ماتریکس نیستند

برخلاف خبرهایی که روز گذشته منتشر شده بود، ساخت قسمت جدید فیلم The Matrix به‌ کارگردانی واچوفسکی‌ها تکذیب شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از وضعیت قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) منتشر شده است. روز گذشته بود که چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) در مصاحبه با YahooMoviesUK تایید کرد که واچوفسکی ها در حال ساخت ساخت قسمت چهارم فیلم ماتریکس هستند. او گفت که نه تنها از بازگشت لی لی و لانا واچوفسکی برای ساخت قسمت جدید این فیلم اکشن خوشحال است، بلکه آن‌ها آزادی عمل زیادی برای انجام هرکاری که دوست دارند انجام دهند، خواهند داشت. استاهلسکی پیش از این در سه‌گانه فیلم ماتریکس با واچوفسکی‌ها و کیانو ریوز همکاری کرده بود و رابطه نزدیکی نیز با این دو دارد و در ادامه گفت که مطمئن نیست چه کسی قرار است کارگردان اصلی فیلم باشد، اما تایید کرد که آن‌ها در این پروژه که هنوز رسما تایید نشده، قطعا حضور خواهند داشت. 

The Matrix

این خبر باعث خوشحالی طرفداران مجموعه فیلم ماتریکس شده بود که ظاهرا عمر این خبر کمی کوتاه‌تر از انتظار بوده است. پیش از این خبرهایی مبنی بر ساخت ریبوت یا قسمت فرعی در دنیای فیلم The Matrix منتشر شده بود، اما حال طرفداران به ساخت قسمت چهارم این فیلم امیدوار شده بودند. با این حال، این خبر تنها ساعاتی بعد با واکنش موکل مجموعه ماتریکس و واچوفسکی‌ها مواجه و تکذیب شد. در واکنش به مصاحبه اخیر چاد استاهلسکی در رابطه با ساخت قسمت چهارم فیلم The Matrix توسط کارگردان‌های سه گانه اصلی، موکل واچوفسکی‌ها با انتشار بیانیه‌ای توسط اسلش‌فیلم گفتند:

صحبت‌های او در واکنش به سناریوی فرضی بوده که واچوفسکی‌ها درگیر آن هستند و او تایید نکرد که آن‌ها در فیلم جدید این مجموعه حضور دارند.

همچنین شرکت برادران وارنر نیز به IGN گفته که اگر نیاز باشد، به این داستان واکنش نشان خواهد داد و آن را به روز رسانی خواهند کرد. با این حال، اکنون تنها ساخت قسمت جدید فیلم The Matrix توسط واچوفسکی‌ها تکذیب شده و هنوز امکان ساخت ریبوت فیلم ماتریکس توسط برادران وارنر وجود دارد که در حال حاضر اطلاعاتی از مراحل ساخت آن در دسترس نیست.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده