نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶

تهیه‌کنندگان انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse به همکاری با سونی ادامه خواهند داد

فیل لرد و کریستوفر میلر طبق قراردادی ۱۰۰ میلیون دلاری، مجموعه‌های تلویزیونی متعددی برای سونی تهیه خواهند کرد.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را می‌توان یکی از جذاب‌ترین آثار سال‌های اخیر در ارتباط با ابرقهرمانان مارول دانست؛ انیمیشنی که توانست موفقیت‌های زیادی به‌دست آورد و اسکار بهترین انیمیشن سال ۲۰۱۸ را هم از آن خود کند. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تهیه‌کنندگان این انیمیشن یعنی فیل لرد و کریستوفر میلر قصد دارند به همکاری خود با سونی ادامه دهند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، این همکاری در قالب قراردادی ۱۰۰ میلیون دلاری صورت می‌گیرد و قرار است شاهد آثار جدید و متنوعی از طرف این دو باشیم؛ از جمله خلق و تولید پروژه‌های کمدی و درام توسط آن‌ها و نظارت روی تعدادی پروژه دیگر. لرد و میلر همچنین روی تعدادی برنامه تلویزیونی براساس شخصیت‌هایی از مارول کار خواهند کرد که حقوق آن‌ها در اختیار سونی است؛ یعنی اسپایدرمن و دشمنان و شخصیت‌های مرتبط با آن مثل ونوم (Venom)، Morbius ،Black Cat و Silver Sable. همین‌طور ممکن است برای تمام شخصیت‌های انیمیشن Into the Spider-Verse هم توسط این دو تهیه‌کننده انیمیشن‌های فرعی ساخته شود.

مایک هاپکینز، رییس هیئت‌مدیره بخش تلویزیون سونی پیکچرز در این ارتباط می‌گوید:

این اتفاقی بزرگ برای کسب و کار تلویزیونی کمپانی ما است و می‌توانیم با دو تن از خلاق‌ترین افراد این صنعت در زمینه‌های فیلم و تلویزیون همکاری کنیم.

ساختن آثار جدید براساس IP قدرتمند مرد عنکبوتی و تهیه زیرمجموعه‌های مختلف از آن، قسمتی کلیدی از اهداف آینده بخش تلویزیون سونی پیکچرز است و بهترین راه برای دستیابی به آن هم همکاری با افراد ارزشمندی چون فیل و کریس خواهد بود.

فیل لرد و کریستوفر میلر پیش از انیمیشن مرد عنکبوتی، علاوه بر کارگردانی اثر زیبایی چون The Lego Movie برای کمپانی برادران وارنر، همکاری‌های زیادی هم با سونی داشتند؛ از جمله کارگردانی انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی (Cloudy with a Chance of Meatballs)، 21Jump Street و 22Jump Street. همچنین آن‌ها قرار بود کارگردانی فیلم فرعی جنگ ستارگان یعنی Solo: A Star Wars Story را برعهده بگیرند که در نهایت لوکاس فیلم تصمیم گرفت خیلی زود با آن‌ها قطع همکاری و ران هاوارد را به عنوان کارگردان فیلم انتخاب کند.

لرد و میلر در مورد همکاری با سونی می‌گویند:

ما در کنار هم قصد داریم کارهایی فوق‌العاده با بهترین کیفیت ممکن ارائه دهیم و تجربه‌هایی درجه یک برای چشم‌ها و گوش‌های مخاطبین خود در هر جایی که هستند آماده کنیم.

برای مطالعه نقد Spider-Man: Into the Spider-Verse در زومجی به اینجا مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده