نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۵

مذاکره کارگردان فیلم Spider-Man برای کارگردانی فیلم Methuselah با بازی مایکل بی جردن

جان واتس، کارگردان دو قسمت اخیر فیلم Spider-Man، در حال مذاکره با برادران وارنر برای کارگردانی فیلم Methuselah با بازی مایکل بی جردن است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پروژه بعدی جان واتس، کارگردان و نویسنده دو قسمت اخیر فیلم Spider-Man (اسپایدرمن)، احتمالا فیلمی خارج از دنیای سینمایی مارول است. منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر تایید کردند که واتس در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد با کمپانی برادران وارنر برای کارگردانی فیلم Methuselah (متوشالح) است. مایکل بی جردن، بازیگر نقش اریک کیلمانگر در فیلم Black Panther (بلک پنتر) و بازیگر فیلم Creed 2 (کرید ۲)، قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند و علاوه بر بازی، او به عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. فیلم Methuselah داستانی مردی با بازی جردن، را دنبال می‌کند که موفق شده برای چند صد سال زنده بماند.

مدت زمان زیادی است که برادران وارنر به ساخت فیلم Methuselah علاقه‌مند بوده و حتی یک‌بار تا آستانه همکاری با تام کروز در این فیلم نیز پیش رفته است. واتس که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) نیز بازگشته و این فیلم در حال حاضر مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند و پس از آن، ممکن است واتس کار روی پروژه جدیدش را آغاز کند. همچنین جردن که محبوبیت زیادی بین کمپانی‌های هالیوودی پیدا کرده، به تازگی در فیلم Just Mercy (فقط بخشش) به ایفای نقش پرداخته و قرار است در فیلم Without Remorse نیز به ایفای نقش بپردازد.

هنوز اطلاعات بیشتری از جمله زمان شروع تولید، نویسنده فیلمنامه، تاریخ اکران و دیگر بازیگران فیلم Methuselah منتشر نشده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده