نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

فیبی والر بریج به تیم نویسندگان فیلمنامه فیلم James Bond 25 اضافه شد

فیبی والر-بریج، بازیگر و نویسنده سریال Fleabag، برای بالا بردن حس طنزآمیز فیلم به تیم نویسندگان فیلمنامه James Bond 25 اضافه شد.

شهریور سال گذشته بود که کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) را بر عهده گرفت. همچنین مراحل فیلم‌برداری این فیلم نیز با تاخیری کوتاه مواجه شده تا بیشتر روی فیلمنامه فیلم کار شود. اسکات زد برنس، نویسنده فیلم The Bourne Ultimatum (اولتیماتوم بورن)، وظیفه بازنویسی فیلمنامه فیلم James Bond 25 را بر عهده دارد که نسخه اصلی آن توسط نیل پرویس و رابرت وید، نویسندگان با سابقه مجموعه جیمز باند، نوشته شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده دیگری برای کمک به بازنویسی فیلمنامه قسمت جدید فیلم James Bond (جیمز باند) اضافه شده است. طبق خبری که گاردین منتشر کرده، سازندگان فیلم Bond 25 به‌تازگی فیبی والر-بریج، بازیگر، نویسنده و سازنده سریال Fleabag (فلیبگ)، را برای کاهش لحن جدی فیلمنامه فیلم استخدام کرده‌اند.

James Bond

طبق این خبر، دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند درخواست کرده تا فیبی والر-بریج به تیم نویسندگان فیلم James Bond 25 اضافه شود و به فیلمنامه فیلم کمی شوخی و طنز متفاوت اضافه کند. همچنین طبق این گزارش، کریگ اعتقاد دارد که فیلمنامه فیلم باید کمی بیشتر پولیش به‌خصوص در رابطه با اضافه کردن طنز بیشتر و دیگر عناصر، شود. والر-بریج دومین نویسنده زنی است که به مجموعه 007 اضافه شده است. پیش از این جوهانا هاروود اولین نویسنده زن این مجموعه بود که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Dr. No (دکتر نو)، اولین فیلم مجموعه جیمز باند را بر عهده داشته بود. او همچنین وظیفه نوشتن فیملنامه فیلم From Russia with Love (از روسیه با عشق)، دیگر فیلم مجموعه 007 را نیز بر عهده داشته است.

فیلم James Bond 25 قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند قرار است برای پنجمین بار نقش 007 را در قسمت ۲۵ام این مجموعه بازی کند. همچنین انتظار می‌رود که علاوه‌بر کریگ، در این فیلم شاهد بازگشت لیا سدو، نائومی هریس، رالف فاینز، بن ویشاو و روری کینیار، باشیم. علاوه‌بر این، گفته می‌شود که رامی ملک ممکن است درنهایت نقش شرور و منفی اصلی قسمت جدید فیلم James Bond را بازی کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده