نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تاریخ اکران انیمیشن Sing 2 و انیمیشن The Croods 2 عقب افتاد

کمپانی یونیورسال پیکچرز از تغییر و عقب انداختن تاریخ اکران دو انیمیشن Sing 2 و انیمیشن The Croods 2 خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران دو انیمیشن سینمایی خود را تغییر داده و عقب انداخته است. یونیورسال در ابتدا اعلام کرد که انیمیشن Sing 2 (آواز بخوان ۲) از استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ۱۳۹۹) اکران شود، تا تابستان سال ۲۰۲۱ عقب افتاده و این انیمیشن اکنون قرار است در تاریخ ۲ جولای ۲۰۲۱ (۱۱ تیر ۱۴۰۰) به روی پرده‌های سینما برود. علاوه بر این انیمیشن، یونیورسال اعلام کرد که انیمیشن The Croods 2 (خانواده کرودها ۲) از استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس که پیش این برای اکران در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده بود، اکنون قرار است در کریسمس سال ۲۰۲۰ به‌جای انیمیشن Sing 2 به‌روی پرده‌های سینما برود و حال دنباله انیمیشن The Croods (کرودها) قرار است در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ۱۳۹۹) اکران شود.

The Croods

انیمیشن Sing (آواز بخوان) با صداپیشگی بازیگرانی چون متیو مک کانهی، ریس ویترسپون، ست مک فارلن، تارون اگرتون، توری کلی، جان سی ریلی و اسکارلت جوهانسون، در کریسمس ۲۰۱۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۶۳۴.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. گارث جنینگز، کارگردان قسمت اول، برای کارگردانی انیمیشن Sing 2 بازگشته است که در حال حاضر اطلاعات زیادی از این انیمیشن در دسترس نیست. همچنین انیمیشن The Croods در سال ۲۰۱۳ اکران و موفق شد بیش از ۵۸۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر این، این انیمیشن موفق شد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن شود.

نیکولاس کیج، اما استون، رایان رینولدز، کاترین کینر، کلارک دوک، کلوریس لیچمن، لزلی من، کت دنینگز و پیتر دینکلیج، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن The Croods 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده خواهند داشت. انیمیشن The Croods 2 مسیر طولانی و سختی را طی کرده است. سه سال پیش ساخت این انیمیشن کاملا متوقف شد و در نوامبر سال ۲۰۱۶، دریم‌ورکس از لغو ساخت این انیمیشن خبر داد. با این حال، پس از اینکه یونیورسال این استودیوی انیمیشن‌سازی را به‌دست آورد، ساخت انیمیشن The Croods 2 را از سر گرفت. کارگردانی این انیمیشن بر عهده جوئل کرافورد خواهد بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده