نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Lucifer با انتشار اولین پوستر اعلام شد

اولین پوستر رسمی فصل چهارم سریال Lucifer (لوسیفر) برای سرویس استریم نتفلیکس منتشر و تاریخ پخش این سریال نیز اعلام شد.

سرویس استریم نتفلیکس (Netflix)، اولین پوستر رسمی فصل چهارم سریال Lucifer (لوسیفر) را منتشر شد که در این پوستر از جملهٔ تبلیغاتی He Is Risen استفاده شده است و این جمله به‌ بازگشت دوباره این سریال به جعبهٔ جادویی نیز اشاره دارد. اولین پوستر فصل چهارم سریال Lucifer، به همراه تاریخ پخش اولین قسمت از این فصل منتشر شد که زمان زیادی تا پخش آن باقی نمانده است و بینندگان و طرفداران این سریال، به‌زودی لوسیفر مورنینگ‌استار را ملاقات خواهند کرد. پوستر منتشرشده از فصل چهارم این سریال را در پایین مشاهده می‌کنید:

Lucifer

سریال Lucifer داستان لوسیفر مورنینگ‌استار را روایت می‌کند که خسته و ناراضی به عنوان ارباب جهنم از تاج و تخت خود استعفاء و پادشاهی خود را برای زیبایی شهر لس آنجلس رها می‌کند و در ادامه قدرت و توانایی خود را برای کمک به پلیس لس آنجلس و مبارزه با جرم و جنایت به‌کار می‌گیرد.

تقریباً یک سال پیش بود که شبکه فاکس (Fox) در اقدامی غافلگیر کننده برخی از سریال‌های محبوب خود از جمله سریال Lucifer را که سه فصل از آن تولید و منتشر شده بود، لغو کرد. پس از این اتفاق شوکه‌کننده، طرفداران سریال شروع به جمع آوری امضاء برای تغییر نظر مسئولان شبکه فاکس یا احیای سریال در یک شبکه دیگر کردند که حدود یک ماه پس از این اتفاق، این تلاش‌ها جواب داد و سرویس استریم نتفلیکس حقوق پخش سریال Lucifer را به‌دست آورد و با کمک هشتگ SaveLucifer# طرفداران، این سریال را رسماً برای فصل چهارم تمدید شد. فصل چهارم این سریال در تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت ماه)، از طریق سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد.

برخلاف فصل سوم این سریال که در ۲۴ قسمت تولید شده بود، فصل چهارم سریال Lucifer قرار است در ۱۰ قسمت تولید و پخش شود. سریال Lucifer توسط بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر (Warner Bros) تولید می‌شود که پیش از این سابقه همکاری با سرویس استریم نتفلیکس برای ساخت سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) را داشته است. تام الیس، لورن جرمن، کوین آلخاندرو، دی. بی. وودساید، لزلی-ان برنت، ریچل هریس، تریشا هلفر، ایمی گارسیا، اسکارلت استیوز، کوین رانکین و تام ولینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سه فصل اول سریال Lucifer حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

وظیفه ساخت سریال Lucifer بر عهد تام کاپینوس است که برای ساخت فصل چهارم نیز بازگشته است. سریال لوسیفر که یک سریال پلیسی جنایی-کمدی-درام است، براساس شخصیتی از مجموعه کامیک The Sandman (سندمن) اثر نیل گیمن، سم کیت و مایک درینگن‌برگ، تولید می‌شود که متعلق به شرکت ورتیگو است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده