نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰

بازیگر سریال The Handmaid’s Tale به جمع بازیگران فیلم Black Widow پیوست

او.تی. فاگبنلی، بازیگر سریال The Handmaid’s Tale، برای بازی در یک نقش مهم به جمع بازیگران فیلم Black Widow اضافه شد.

سرانجام  مشخص شد که فیلم Black Widow (بلک ویدو) در دست ساخت است و اسکارلت جوهانسون قرار است بار دیگر نقش ناتاشا رومانوف را در این فیلم بازی کند. همچنین طی هفته‌های اخیر شاهد مذاکره مارول استودیو با بازیگران دیگری چون دیوید هاربر، ریچل وایس و فلورنس پیو، برای حضور در این فیلم ابرقهرمانی بودیم که حضور هاربر و پیو در حال حاضر قطعی شده و مذاکره مارول با وایس همچنان ادامه دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم بلک ویدو اضافه شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، او.تی. فاگبنلی، بازیگر سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه)،  پس از توافق نهایی با مارول استودیو به جمع بازیگران فیلم Black Widow اضافه شده است. او همچنین با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر به این خبر واکنش نشان داد و آن را تایید و اضافه کرد که از حضور در این فیلم بسیار هیجان زده است.

در حال حاضر اطلاعاتی از نقش فاگبنلی در فیلم Black Widow در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که او قرار است یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را که احتمالا نقش شرور و منفی اصلی فیلم خواهد بود، بازی کند. بااین‌حال، قابل انتظار است که طی هفته‌های آینده شاهد اضافه شدن بازیگران بیشتری باشیم. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، کارگردانی فیلم بلک ویدو را براساس فیلمنامه‌ای از جک شفر و ند بنسون، بر عهده خواهد داشت. طبق گفته هاربر، فیلم‌برداری و تولید این فیلم از ماه ژوئن (خرداد یا تیر) امسال آغاز خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Widow در لندن انجام شود و اتفاقات فیلم نیز پیش از اتفاقات فیلم Iron Man 2 (آیرون من ۲) جریان داشته باشد.

فیلم Black Widow هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ شاهد اکران این فیلم باشیم. پیش از این فیلم، شاهد حضور بلک ویدو در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) خواهیم بود که این فیلم در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده