نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

گروه X-Men و Fantastic Four در فیلم Avengers: Endgame حضور کوتاه ندارند

سازندگان فیلم Avengers: Endgame تایید کردند که قرار نیست شاهد حضور کوتاه دو گروه X-Men و Fantastic Four در این فیلم باشیم. 

اواخر سال که گذشته بود که توافق ۷۱.۳ میلیارد دلاری شرکت والت دیزنی و فاکس قرن 21 نهایی شد تا رسما دیزنی بخش تلویزیونی و فیلمسازی شرکت فاکس قرن بیستم را به دست آورد. حال مارول استودیو بار دیگر حق ساخت فیلم براساس دو مجموعه ایکس-من (X-Men) و چهار شگفت‌ انگیز (Fantastic Four) را به دست آورده است و می‌توانند براساس این دو مجموعه فیلم تولید و منتشر کند. بااین‌حال، اخیرا کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، تایید کرد که به این زودی نباید منتظر حضور این دو گروه در دنیای سینمایی مارول باشیم و آن‌ها طبق برنامه پیش خواهند رفت، اما بسیاری از طرفداران منتظر حضور کوتاه و افتخاری این دو گروه در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) هستند.

 حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازندگان قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) آب پاکی را روی دست طرفداران ریخته‌اند. در یک مصاحبه، زمانی‌که از جو روسو، یکی از دو کارگردان فیلم Avengers: Endgame، در مورد امکان حضور گروه X-Men و Fantastic Four یا برخی از شخصیت‌های آن در این فیلم پرسیده شد، او در جواب گفت که این دو گروه قرار نیست حتی به‌صورت افتخاری و کوتاه در فیلم Avengers: Endgame حضور داشته باشند. جو روسو گفت:

آن‌ها در فیلم حضور ندارند. این قرارداد رسما تا چند هفته پیش نهایی نشده بود و از لحاظ منطقی نیز این موضوع امکان‌پذیر نبوده است.

russo brothers/برادران روسو

آنتونی روسو، برادر جو روسو و دیگر کارگردان فیلم Avengers: Endgame، در ادامه اضافه کرد:

زمانی‌که یک روز فیلم Secret Wars (جنگ‌های مخفی) قرار بود ساخته شود، ما در آن‌جا حضور خواهیم داشت.

برادران روسو بارها به ساخت اقتباسی سینمایی براساس کامیک Secret Wars ابراز علاقه کرده بودند و این آرک داستانی را یکی از کامیک‌های محبوب خود در دوران کودکی و نوجوانی خود معرفی کرده‌اند و شاید در آینده دنیای سینمایی مارول شاهد ساخت اقتباس سینمایی آن باشیم. فیلم Avengers: Endgame برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده