نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۳

کوین فایگی از زمان اعلام فاز چهارم دنیای سینمایی مارول و ریبوت فیلم X-Men می‌گوید

کوین فایگی در مصاحبه جدید خود اطلاعات جدیدی از زمان رونمایی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول و زمان اضافه شدن X-Men را به اشتراک گذاشت.

کمتر از سه هفته دیگر فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) که آخرین فیلم فاز سوم دنیای سینمایی مارول است، به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و اطلاعات زیادی از آینده دنیای سینمایی مارول در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، اطلاعات جدیدی از آینده این مجموعه را به اشتراک گذاشته است. فایگی به IGN گفت که با توجه به فاش شدن احتمالی داستان و اتفاقات فیلم Endgame، به این زودی نباید منتظر رونمایی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشیم. با این حال، فایگی تایید نکرد که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2019 آیا شاهد برگزاری پنل مارول خواهیم بود یا باید زمان بیشتری را احتمالا تا نمایشگاه D23 صبر کنیم.

Spider-Man: Far from Home

در ادامه فایگی تایید کرد که پس از اکران فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه)، شاهد رونمایی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول خواهیم بود و با توجه به اکران این فیلم در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) و برگزاری نمایشگاه کامیک کان سن‌دیگو در اواخر ماه جولای (اوایل مرداد)، می‌توان انتظار داشت که در این نمایشگاه سرانجام از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول رونمایی شود که البته هنوز این موضوع تایید نشده است. فایگی گفت که مارول برای فیلم‌های پنج سال آینده دنیای سینمایی مارول برنامه‌ریزی کرده است که به زودی فیلم‌های چند سال اول این برنامه پس از اکران Endgame و فیلم Far From Home معرفی خواهند شد. پس از تکمیل ادغام والت دیزنی و فاکس قرن بیستم در اواخر سال گذشته، حال مارول استودیو بار دیگر حق ساخت فیلم براساس دو مجموعه ایکس-من (X-Men) و چهار شگفت‌ انگیز (Fantastic Four) را به‌دست آورده است، اما این شخصیت‌ها در چه زمانی به دنیای سینمایی مارول اضافه خواهند شد؟ فایگی به i09 به‌طور خاص در مورد زمان احتمالی اضافه شدن مجموعه X-Men به این مجموعه گفت:

یک مدتی طول خواهد کشید. این همه تنها آغاز یک برنامه پنج ساله است که ما در حال کار روی آن هستیم و ما پیش از نهایی شدن قرارداد فاکس کار روی آن را آغاز کرده بودیم و زمان بیشتری نیز روی آن گذاشته‌ایم. بنابراین در حال حاضر کمتر در مورد جزئیات زمانی و مکانی که قرار است X-Men وارد شود، می‌دانیم و فعلا این موضوع که آن‌ها اکنون در خانه هستند، احساس خوبی دارد. آن‌ها مدت زمان زیادی نبودند، اما اکنون همه آن‌ها برگشته‌اند.

X-Men

فایگی در ادامه گفت که فیلم‌های پنج سال آینده دنیای سینمایی مارول با فیلم‌های قبلی تفاوت بسیاری دارند و خروجی گذشته و آینده این مجموعه مشابه هم نخواهند بود. او گفت:

این دو مورد بسیار متمایز است و من امیدوارم طرفداران نیز این احساس را داشته باشند. اما یک ذهنیت مشابه وجود دارد و آن هم این است که چگونه می‌توانیم داستان‌های برخی از شخصیت‌هایی را که مخاطبان قبل آن‌ها را دیده‌اند، به یک روش منحصربه‌فرد، به یک شیوه متفاوت و به یک روش شگفت‌انگیز ادامه دهیم. همچنین چطور می‌توان شخصیت‌های جدیدی را معرفی کرد که حتی طرفداران سرسخت دنیای کامیک هم به سختی آن‌ها را می‌شناسند و از آن‌ها شنیده‌اند و این واقعا هیجان انگیز است.

فیلم Shang-Chi (شانگ-چی) و فیلم The Eternals (اترنالز) از جمله فیلم‌های کاملا جدید دنیای سینمایی مارول در فاز چهارم خواهند بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده