نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

حضور دو بازیگر جدید در فیلم Mouse Guard تایید شد

شرکت فاکس قرن بیستم در حال انجام مذاکرات نهایی با جک وایتهال و سمسون کایو برای حضور در فیلم Mouse Guard است.

مرداد سال ۱۳۹۵ بود که شرکت فاکس قرن بیستم از ساخت یک اقتباس لایو اکشن براساس کمیک «نگهبان موش‌ها» (Mouse Guardخبر داد و طی هفته‌های گذشته شاهد شروع استخدام بازیگران این فیلم بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر جدید به جمع بازیگران فیلم Mouse Guard اضافه شده‌اند. در ابتدا هالیوود ریپوتر اعلام کرد که سمسون کایو، بازیگر نامزد جایزه بفتا پس از توافق به جمع بازیگران این فیلم لایو اکشن اضافه شده است. او قرار است نقش شخصیتی به نام ساکسون را بازی کند که او یکی از اعضای نگهبانان است که ساکسون به شخصیتی علاقه‌مند به هنرهای نمایشی توصیف شده است. همچنین هالیوود ریپورتر در ادامه و در خبری دیگر اعلام کرد که جک وایتهال در حال انجام مذاکرات نهایی برای حضور فیلم Mouse Guard است.

سمسون کایو

وایتهال قرار است نقش شخصیت کنزی را در فیلم Mouse Guard بازی کند که شخصیت او آرام و یکی از کارمندان توصیف شده که اغلب با شخصیت ساکسون در ارتباط است. گفته می‌شود که کمدی و شوخی بین این دو شخصیت مانند هان سولو و چوباکا است. کایو بیشتر برای بازی در فیلم Famalam شناخته می‌شود و فیلم The Voyage of Doctor Dolittle (سفرهای دکتر دولیتل)، کار بعدی او خواهد بود. وایتهال بیشتر برای بازی در فیلم The Nutcracker and the Four Realms (فندق‌شکن و چهار قلمرو) و سریال Bounty Hunters شناخته می‌شود و فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز)، جدیدترین فیلمی است که او در آن به ایفای نقش پرداخته است. علاوه‌بر وایتهال و کایو، اندی سرکیس، توماس برودی سنگستر، ادریس البا و سونویا میزونو، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Mouse Guard تایید و اعلام شده است.

کارگردانی فیلم Mouse Guard قرار است بر عهده وس بال، کارگردان سه‌گانه فیلم Maze Runner (دونده مارپیچ) باشد. کامیک Mouse Guard داستان انجمن برادری موش‌ها را که «نگهبان موش‌ها» نام دارد، روایت می‌کند که عهد کرده‌اند در زمانی‌که لازم باشد به کمک و یاری دیگر موش‌ها بشتابند. تأمین امنیت موش‌ها در مسیرها و حفاظت از آن‌ها دربرابر شکارچیان از جمله وظایف اعضای این انجمن است. این کامیک برنده دو جایزه آیزنر (Eisner) نیز شده است. فیلم Mouse Guard که هنوز تاریخ اکرانی ندارد، قرار است با همکاری شرکت WETA به‌صورت موشن کپچر فیلم‌برداری و تولید شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده