نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۶

فصل پنجم سریال Better Call Saul تا سال 2020 پخش نخواهد شد

شبکه AMC تایید کرد که پخش فصل پنجم سریال Better Call Saul تا سال ۲۰۲۰ آغاز نخواهد شد.

مرداد سال گذشته بود که شبکه AMC از تمدید سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) برای فصل پنجم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از زمان شروع پخش فصل پنجم مجموعه پیش درآمد سریال Breaking Bad (برکینگ بد) منتشر شده است. طبق خبری که Vulture منتشر کرده، شبکه AMC تایید کرده است که پخش فصل پنجم این سریال محبوب و تحسین شده تا پیش از سال ۲۰۲۰ آغاز نخواهد شد و بدین ترتیب در طول سال ۲۰۱۹ نباید منتظر بازگشت آن باشیم. سارا بارنت، مدیر سابقه BBC America و مدیر گروه شبکه‌های سرگرمی AMC در مصاحبه با این وب‌سایت گفت که این شبکه ترجیح می‌دهد تا به تیم نویسندگان سریال Better Call Saul زمان بیشتری را برای توسعه فصل آینده دهد تا اینکه یک محصول را خیلی سریع تولید و منتشر کنند و باعث کاهش کیفیت آن شود. بارنت گفت:

تیم نویسندگان سریال به این زمان نیاز دارند و ما آن را نادیده نخواهیم گرفت تا این سریال به یک سریال ضعیف و متوسط تبدیل شود.

 Better Call Saul

اگرچه او اطلاعات بیشتری از فصل پنجم و آینده سریال Better Call Saul را به اشتراک نگذاشت، اما بارنت گفت که به سرعت در حال نزدیک شدن به پایان این سریال نیز هستیم و با توجه به حرف‌های او، ممکن است فصل پنجم یا ششم، فصل پایانی سریال بهتره با ساول تماس بگیری باشد. این موضوع بدان معنا است که ما به زودی باید شاهد رسیدن اتفاقات این سریال به سریال Breaking Bad یا حتی کراس اور بین آن‌ها باشیم و بدین ترتیب خیلی زود شاهد تکمیل شدن تبدیل جیمی مک‌گیل رسما به ساول گودمن خواهیم بود. 

باب ادنکیرک در نقش جیمی مک‌گیل، جاناتان بنکس در نقش مایک ارمنترات، جیانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ، مایکل ماندو در نقش ناچو و ریا سیهورن در نقش کیم وکسلر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Better Call Saul حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند چهار فصل گذشته، وظیفه ساخت فصل پنجم این سریال بر عهده وینس گیلیگان و پتر گولد خواهد بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده