نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۲

اولین تصویر از جَرِد لِتو، بازیگر نقش جوکر در فیلم Suicide Squad منتشر شد

شاید اکثر طرفداران شخصیت دوست‌داشتنی جوکر این مسئله را ندانند، اما امروز تولد ۷۵ سالگی دلقک جنایتکار و محبوب کمپانی DC است. پس از مردن هیت لیجر، اعضای DC برای اجرای نقش جوکر در فیلم Suicide Squad جستجو را آغاز کردند و طی چندوقت اخیر جَرِد لِتو را به‌ عنوان بازیگر این نقش انتخاب کردند. اما سرانجام اولین تصویر از جوکر جدید منتشر شده که در ادامه می‌توانید به مشاهده جزئیات بپردازید.

دیوید آیِر، کارگردان فیلم Suicide Squad روز گذشته اولین تصویر از طراحی جوکر در این فیلم را در حساب شخصی خود منتشر کرد. جَرِد لیتو که سابقه بردن جایزه اُسکار برای فیلم Dallas Buyers Club را در کارنامه خود دارد، مسئولیت سنگین اجرای این نقش را برعهده دارد.

اولین تصویر از قسمت بالا تنه لتو در نقش جوکر اولین تصویر از قسمت بالا تنه لتو در نقش جوکر

در اقتباس آیر از جوکر، می‌توانیم در تصویر مشاهده کنیم این شخصیت دارای موهای کوتاه سبز رنگ، دندان‌مصنوعی و یک دست‌کش بنفش رنگ در دست راست خود است.

اگر با کتاب‌های کامیک دی‌سی آشنایی داشته باشید، حتما با دیدن تصویر لیتو به شباهت‌های او به یکی از کتاب‌های مربوط به شخصیت جوکر پی می‌برید. همان‌طور که در ادامه مشاهده می‌کنید، طرز عکس گرفتن لیتو در نقش جوکر شباهت زیادی به جوکر کتاب The Killing Joke دارد.

Joker- Suicide Squad (2)

نظر شما در رابطه با طراحی جوکر در فیلم Suicide Squad چیست؟ آیا از انتخاب لتو به عنوان بازیگر نقش جوکر راضی هستید؟

فیلم Suicide Squad در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ (چهارده مرداد سال ۱۳۹۵) با اجرای جرد لتو به عنوان بازیگر نقش جوکر، مارگوت رابی در نقش هارلی کوئین، ویل اسمیت در نقش ددشات، جِی کورتنی در نقش کاپیتان بومرَنگ، جول کینِمَن در نقش ریک فِلَگ، جِی هرناندز در نقش اِل‌ دیابلو، کارا دِلِوینگ اِنچَنتِرِس و وایولا دیوس در نقش آماندا والِر اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده