نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

دیزنی به ساخت فیلم‌هایی مثل Alien و Planet of the Apes ادامه خواهد داد

دیزنی اعلام کرد که به ساخت مجموعه‌های محبوب فاکس قرن بیستم مثل Alien و Planet of the Apes ادامه خواهد داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی از برنامه‌های خود برای ادامه ساخت مجموعه فیلم‌های کمپانی فاکس قرن بیستم خبر داده است. در حاشیه کنفرانس والت دیزنی در سینماکان 2019، والت دیزنی برنامه اکران‌ فیلم‌های خود را به‌روزرسانی کرد که در واقع از این به بعد فیلم‌های فاکس قرن بیستم قرار است توسط دیزنی منتشر شوند که بدین ترتیب تعداد فیلم‌های دیزنی در سال ۲۰۱۹ به عدد ۲۲ افزایش یافت. همچنین فاکس قرن بیستم، فاکس سرچلایت و بلو اسکای به عنوان سه استودیوی فیلمسازی جدید دیزنی معرفی شدند. دیزنی در این کنفرانس گفت که این استودیوها و مجموعه‌ها اکنون بخشی از دیزنی هستند و این استودیوها به کار خود مثل سابق ادامه خواهند داد و دیزنی قصد دارد تا با خلق داستان‌های جدید، این مجموعه‌ها را ادامه دهد.

War for the Planet of the Apes

مجموعه فیلم‌هایی چون فیلم Alien (بیگانه)، فیلم Avatar (آواتار)، فیلم Kingsman (کینگزمن)، فیلم Maze Runner (دونده مارپیچ) و فیلم Planet of the Apes (سیاره میمون‌ها) از جمله مجموعه‌هایی هستند که اکنون به بخشی از دارایی‌های دیزنی تبدیل شده‌اند و در نظر دارد ساخت این فیلم‌ها را نیز ادامه دهد. اکنون دیزنی دارای مجموعه‌های بزرگ بیشتری شده و در حال حاضر حتی پارک تفریحی فیلم Avatar را نیز ایجاد کرده که منطقی است شاهد گسترش آن نیز باشیم و حتی برخی از مجموعه‌های دیگر نیز دارای پارک تفریحی در دیزنی‌لند شوند. همچنین هر یک از این مجموعه‌ها پتانسیل حضور و گسترش در سرویس دیزنی پلاس را نیز دارند که حداقل در حال حاضر در مورد آن صحبتی نشده است. 

مجموعه فیلم X-Men (ایکس من) و چهار شگفت‌ انگیز (Fantastic Four) نیز دیگر مجموعه‌های جدید دیزنی هستند که انتظار می‌رود در آینده بیشتر در مورد آن صحبت شود. با این حال، دیزنی تنها تایید کرد که فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من دارک فینیکس) آخرین فیلم از مجموعه فعلی X-Men خواهد بود و همچنین فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) هنوز قرار است در سینماها اکران شود. همچنین دیزنی به عملکرد موفق فاکس سرچلایت و فاکس قرن بیستم در فصل جوایز نیز اشاره کرد و  آلن هورن، از مدیران اجرایی دیزنی تاکید کرد که این استودیوها قرار است باعث حضور پر رنگ‌تر دیزنی در فصل جوایز شوند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده