نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶

اولین پوستر فیلم جوکر منتشر شد؛ اولین تیزر تریلر فردا

سرانجام کمپانی برادران وارنر اولین پوستر رسمی فیلم Joker با بازی واکین فینیکس را منتشر و زمان انتشار اولین تیزر تریلر این فیلم را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی فیلم Joker (جوکر) منتشر شده است. در اولین پوستر این فیلم شاهد حضور شخصیت جوکر با بازی واکین فینیکس هستیم که این تصویر در واقع به آرتور فلک (نام جوکر در فیلم) اشاره می‌کند که دلقک سیرک است و همچنین این تصویر به حضور آرتور فلک در سیرک نیز اشاره دارد. علاوه بر این، کمپانی برادران وارنر و DC (دی سی) اعلام کردند که اولین تیزر تریلر فیلم Joker فردا منتشر خواهد شد که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این تریلر در دسترس نیست. پیش از این شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهای بسیاری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم بودیم که آذر سال گذشته مراحل فیلمبرداری این فیلم رسما به پایان رسیده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Joker Poster

فیلم Joker قرار است به منشا داستانی شخصیت جوکر بپردازد و اتفاقات این فیلم در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد. این فیلم داستان آرتور فلک را روایت می‌کند که دلقک یک سیرک است. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جوکر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Joker برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جوکر بر عهده تاد فیلیپس، کارگردان فیلم The Hangover بوده است. اسکات سیلور به فیلیپس برای نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز کمک کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده