نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

حضور شوالیه تاریکی در پوستر جدید فصل پنجم سریال Gotham

پوستر جدیدی از فصل پنجم و پایانی سریال Gotham منتشر شده که خبر از حضور شوالیه تاریکی در دو قسمت پایانی می‌دهد.

تنها دو قسمت از فصل پنجم و پایانی سریال Gotham (گاتهام) بیشتر باقی نمانده است و این دو قسمت قرار است حدود دو هفته دیگر در روز پنج شنبه به‌صورت پشت سرهم از شبکه فاکس روی آنتن بروند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فصل پنجم این سریال منتشر شده است. در پوستر جدید فصل پایانی سریال گاتهام شاهد حضور شوالیه تاریکی هستیم که درواقع این تصویر اشاره‌ای به حضور این شخصیت در دو قسمت پایانی این سریال دارد که احتمالا باید شاهد حضور پر رنگ بتمن باشیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Gotham S5 Poster

بن مک‌کنزی در نقش کاراگاه جیمز گوردون، دانل لوگ در نقش هاروی بولاک، دیوید مازوز در نقش بروس وین، مورنا باکرین در نقش لزلی تامپکینز، شان پرتوی در نقش آلفرد، رابین لرد تیلور در نقش ازوالد کابلپات (پنگوئن)، کمرن بیکوندووا در نقش سلینا کایل (کت وومن)، کوری مایکل اسمیت در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، جسیکا لوکاس در نقش تابیتا گالاوان، کریس چاک در نقش لوشس فاکس، کلسی گریفین در نقش ونسا هارپر، هانتر جونز در نقش ویل توماس، جیمی موری در نقش نیسا الغول، فرانچسکا روت دادسن در نقش اکو، جی.و کورتس در نقش آلوارز، کامرون مانهن در نقش جرمایا ولسکا و شین وست در نقش بین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم و پایانی سریال Gotham حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دو قسمتی پایانی فصل پنجم سریال Gotham در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین ۱۳۹۸) از شبکه فاکس به روی آنتن خواهند رفت. علاوه‌بر این، DC (دی سی) در حال ساخت سریال Pennyworth (پنی ورث) نیز است که این سریال درواقع سریال پیش درآمد گاتهام خواهد بود که این سریال قرار است روی دوره جوانی آلفرد پنی ورث، خدمتکار وفادار بتمن تمرکز داشته باشد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده